Fondatoarea și proprietara brandului Musette vrea ca în sezonul trei să descopere afaceri cât mai originale și creative în care să se implice 100%. Cu o experiență vastă în business, Cristina Bâtlan se autocaracterizează ca fiind „un om creativ, inovativ, ambițios și oricând gata de acțiune” și consideră că atunci când pornești la drum cu o afacere, e crucial să știi cu cine pleci în această călătorie, ce vei face mai exact și în ce fel: „Din experiența de până acum, am învățat că este foarte important să-ți pui 3 întrebări: cu cine, ce și cum?”, spune aceasta.
Investitoarea susține că valoarea specifică de bază a oamenilor cu care lucrează este fidelitatea și are pretenția de a se asocia cu oameni implicați și devotați: „Mi se pare că cea mai importantă calitate de care are nevoie o companie este loialitatea, pentru că restul calităților se capătă sau se șlefuiesc”.
Despre felul în care femeia de afaceri se raportează la conceptele în care investește, singura leoaică din „Imperiul Leilor” susține: „Sunt un antreprenor pasional și ori de câte ori promit că investesc în ceva, toată ființa mea este în acea investiție și nu îmi place deloc să fiu dezamăgită”.
Cum va aborda ideile de business ce nu se află în aria sa de confort în acest sezon, la „Imperiul Leilor”, fondatoarea Musette spune că va fi calculată ca întotdeauna: „Vreau să vă spun că sunt foarte atentă și foarte cumpătată în a participa la investiții care nu mi se potrivesc, iar atunci când o fac, înainte să investesc, verific de 10 ori”.