De curând, Alexia Eram, una dintre cele mai influente figuri din online-ul românesc și fiica celebrei Andreea Esca, și-a lansat propriul brand de haine, numit „Margot”. Aceasta a povestit că ideea pentru brand s-a născut din dorința de a crea o linie de îmbrăcăminte simplă, dar de calitate, care să reflecte stilul său personal.
Alexia Eram a făcut o prezentare de modă
„Margot este numele meu și mi-a plăcut ideea de a crea ceva din suflet, în jurul lui. Când eram mică, mă prezentam mereu «MARGO» și chiar dacă în timp am ajuns să-mi folosesc doar primul prenume, Alexia, Margot mi se pare că are mai mult din romantismul firii mele, parcă mă descrie mai bine, și atunci, de ce să nu îmi reprezinte brandul?!”, a declarat Alexia Eram pentru alistmagazine.ro.
Ieri, 28 noiembrie, a avut loc și lansarea oficială a brandului ei, printr-o defilare de modă în fața presei, prietenilor, apropiaților și familiei. După ce nenumărate modele și dansatori au defilat în hainele create de Alexia Eram, pe podium a urcat și Andreea Esca, mama ei.
Aceasta nu a fost însă însoțită de Alexandre Eram, soțul ei, ci de Dumitru Esca, tatăl ei, în vârstă de 86 de ani. Îmbrăcată într-un tricou alb creat de fiica ei, Andreea Esca a apărut cu zâmbetul pe buze, mândră că alături îl are pe tatăl ei, care a purtat un trening creat de nepoata lui.
La finalul defilării, în aplauzele celor prezenți, Alexia Eram a apărut alături de bunicul ei. Ea a mulțumit publicului și tuturor celor implicați.
Cât costă hainele vândute de Alexia Eram
Până de curând, pe site-ul oficial al magazinului online erau disponibile doar câteva produse, în nuanțe neutre – alb, negru și gri. Prețurile reflectă atenția la detalii și calitatea materialelor folosite, produsele sunt confecționate într-un atelier din România.
Un tricou din colecția „Margot” costă 56,9 euro, hanoracele se vând la prețul de 115,9 euro, iar pantalonii lungi sunt disponibili pentru 70,6 euro. De asemenea, pantalonii scurți pentru femei și bărbați au același preț, de 48,9 euro, iar șepcile sunt disponibile pentru 35,2 euro.
„Totul este creat la noi în țară, într-un atelier românesc. Suntem o echipă de câțiva prieteni. Acest brand l-am gândit pentru oricine vrea să iasă la o cafea purtând ceva super relaxat, dar și COOL în același timp, dar mai ales să fie ceva simplu, dar de bună calitate”, mai spunea Alexia Eram.