Chef Orlando Zaharia a avut parte de o experiență cu totul specială de ziua lui. Juratul „Chefi la cuțite” a primit cadou din partea soției o excursie în Italia – extinzând itinerarul inițial cu o vizită- surpriză în Porto San Giorgio, zona în care chef Richard Abou Zaki deține cinci restaurante. Cei doi jurați „Chefi la cuțite” au povestit în detaliu cum a decurs întâlnirea lor neașteptată.

„Soția mi-a făcut cadou o excursie la Roma. Ajungând acolo, mi-am dorit foarte mult să-i fac o vizită lui Richard. Nu îl anunțasem că vin, el abia ajunsese la Retroscena și a fost atât de surprins și bucuros. Iar pentru mine a fost o încântare, experiența aceasta de a vizita restaurantele pe care el le conduce nu poate fi comparată cu nimic”, a declarat chef Orlando.

„Am început seara la Opera Bao Ramen Bar cu niște mâncăruri deosebite, farfurii create de Richard. Le-am savurat pe toate, fiind pasionat de mâncarea asiatică. Apoi am trecut la Retroscena, un loc de poveste, care merită din plin acea stea Michelin, chiar mai multe… Eu am mai fost în restaurante cu stele Michelin, dar vibe-ul pe care l-am găsit aici m-a impresionat cu adevărat. Am văzut un Richard în mediul lui, foarte bucuros să-și încânte oaspeții cu mâncăruri alese. A fost o experiență pe care trebuie să o trăiești cel puțin o dată-n viață. Sunt foarte bucuros că am făcut asta și voi repeta experiența. Seara s-a încheiat la Controluce, unde am mâncat cea mai bună pizza din viața mea. De altfel, întregul concept al restaurantului, făcut într-un cinematograf, este spectaculos. A doua zi am continuat vizita: m-am dus la Shark, restaurantul lui cu burgeri de pe plajă, și am făcut și o baie împreună cu Richard. M-am simțit fantastic și îi mulțumesc pentru primire”, a mai povestit chef Orlando.

EXCLUSIV. Consiliul Concurenței investighează prețurile mari ale energiei de pe piața de echilibrare, unde electricitatea a ajuns să coste 68.000 de lei pe MWh
Recomandări
Chef Orlando și Chef Richard_3Icon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 6

„Nu mi-a venit să cred când l-am văzut la intrarea de la Retroscena. Orlando mi-a făcut o surpriză extraordinară. M-am bucurat din tot sufletul să-l am ca oaspete în restaurantele mele. Este o perioadă foarte aglomerată acum pentru mine, dar o surpriză ca aceasta îmi dă energie. Ocazia a fost cu atât mai specială cu cât era chiar ziua lui Orlando atunci când a venit în vizită, așa că l-am surprins și eu cu un bombolone clasic italian, o gogoașă umplută, decorată cu o lumânare pentru aniversatul nostru. Acum mai e puțin și ne vom revedea în România”, a declarat chef Richard Abou Zaki, care se pregătește de reîntâlnirea cu colegii săi jurați odată cu începerea părții a doua a filmărilor sezonului 14 „Chefi la cuțite”.

Urmărește cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Din ce grupare ar fi făcut parte „Șacalul”. Ca să nu dea de bănuit, mergea din când în când la biserică
Știrileprotv.ro
Wow! Ce mult a crescut și ce frumoasă este Elena, fiica adoptivă a Paulei Seling! Imaginea care i-a impresionat pe fani
Viva.ro
Doamne, ce imagini a publicat Elena Udrea cu fiica ei, Eva Maria! Înaltă, frumoasă, cu ochii albaștri, dar triști
Libertateapentrufemei.ro
Locul din România pe care trebuie să-l vizitezi în această toamnă. I se spune mica Romă
FANATIK.RO
Sabrina Voinea, apariție inedită la Palatul Cotroceni, în fața lui Klaus Iohannis
GSP.RO
Ce a descoperit o femeie care le-a făcut un test ADN copiilor săi. A rămas șocată când a văzut rezultatele
FANATIK.RO
El este noul iubit al uneia dintre cele mai îndrăgite cântărețe! S-au cunoscut într-o excursie cu barca și s-au îndrăgostit!
Unica.ro
Leonard Doroftei s-a întors definitiv în România. Ce ocupaţie va avea odată revenit: "Nu, restaurant nu vreau. Asta vreau să fac"
Orangesport.ro
Forma de învățământ care câștigă tot mai mulţi adepţi printre tineri, în România. Studiază, sunt plătiţi şi obţin vechime în muncă
Observatornews.ro
Horoscop 12 septembrie 2024. Taurii ar fi bine să își păstreze căldura sufletească, chiar și într-o zi precum cea de astăzi, pentru că vor avea nevoie de ei