„Mă amuză mereu apelativul ăsta «vedetă», în țara care are cele mai multe WC-uri în fundul curții. Suntem rupți în fund, dar avem vedete. Unul din motivele pentru care a eșuat star sistemul din România este tocmai lipsa obiectului muncii: vedetele.
Nu poți să ridici în slăvi numind „vedetă” personaje care în viața de zi cu zi au rate la bancă, stau prin chirie, își duc viața de pe o zi pe alta. Ba, mai mult, publicul s-a prins că „vedetele” respective nu doar că nu au o viață luxoasă, ca Leonardo DiCaprio, dar au și o minte îngustă. Mă bucură că un quiz adună mai mulți români față de un show cu manele, care întotdeauna este foarte scump.
O știu din proprie experiență, am făcut în viața mea și așa ceva. Bătălia dintre «Jocul cuvintelor» și alte show-uri mari de divertisment cu zeci de vedete e ca bătălia dintre o armată mare și una mică. Dar văd că mai nou marile armate iau bătaie de la armatele mici”, a declarat Dan Negru pentru Ego.ro.
„Am pus un pariu cu un coleg din Antena 1 că un show de cultură generală o să facă audiențe considerabile și pariul a fost modic, cine pierde plătește biletul la primul derby de fotbal. Am câștigat, ba, chiar, ca bonus, colegul meu din Antenă mi-a trimis și o sticlă de whisky.
Noi, muritorii de rând din televiziuni, suntem prieteni, nu suntem în competiție. Competiția e frumoasă, aduce progresul. E important în perioada asta ca televiziunea să se reinventeze, pentru că pierde public zilnic.
Nu Netflix sau YouTube au reușit să atragă public, ci televiziunea și-a îndepărtat propriul public cu programe ieftine, ponosite, dar în aceeași măsură foarte scumpe. «Jocul cuvintelor» e un program pentru publicul care nu stă în mod normal la TV. A fost un pariu al celor de la Kanal D, care au avut curajul să se adreseze și acestui public care nu a mai vrut să vadă programele clasice de la TV”, a mai adăugat realizatorul TV.