Vedeta de la Kanal D a aflat că orice candidat la președinția României poate să cheltuie 66 de milioane de lei în campania electorală, iar suma i se întoarce, dacă reușește să obțină 3% dintre voturi.
La un calcul simplu, Dan Negru a ajuns la concluzia că, dacă ar candida la alegerile prezidențiale din țara noastră, ar putea să obțină 300.000 de voturi, dacă s-ar prezenta la vot 10 milioane de români.
Crede că poate obține 300.000 de voturi
Astfel, el le-a spus fanilor că, dacă ar candida, după alegeri ar recupera banii și i-ar împărți cu fanii lui, deoarece este o idee bună de afacere. Apoi, prezentatorul de la Kanal D a afirmat că politicienii ar trebui să se uite în primul rând în propria ogradă când vorbesc despre impozite și despre bugetul statului.
„Mă gândesc să candidez la prezidențiale, că e o afacere bună. Un candidat la președinția României poate cheltui pentru campania electorală până la 66 de milioane de lei. Legea spune că poți să cheltui echivalentul a 20.000 de salarii minime, iar statul îți rambursează banii dacă obții 3% din voturi. Adică, dacă votează 10 milioane de oameni, 3% înseamnă 300.000 de voturi.
Păi să ne organizăm: pe pagina de Facebook suntem 800.000, mai avem vreo 500.000 pe TikTok, încă 100.000 pe canalul meu de YouTube, peste 200.000 pe Instagram și vreo 60.000 pe LinkedIn. Deci luăm lejer cele 300.000 de voturi și recuperăm banii de la stat. După aia îi împărțim și ne doare-n *** de candidatură. E un business bun? Vă rog să nu share-uiți această postare, ca să nu afle Brenciu, Tzancă sau Smiley, care au și ei comunități prin online și o să ne fure ideea de afacere.
Alo, statu! Când mai vorbiți de impozite, uitați-vă în curtea voastră, că de la voi se duc banii fără număr și luați aminte și la vorba lui Gandhi: «Așa cum albina scoate mierea, dar cruță florile, tot așa statul să ia impozite de la cetățeni fără să le facă rău»”, a scris Dan Negru pe Facebook.
Recent, Dan Negru, supranumit „Regele audiențelor”, a vorbit și despre numărul românilor care se mai uită la televizor în zilele noastre. „Consumul de televiziune a scăzut dramatic, nu neapărat din cauza online, acesta doar a pus capacul”, a spus vedeta Kanal D.