Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Lansarea celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?” s-a bucurat de un succes extraordinar, emisiunea prezentatã de Dan Negru impunându-se detaşat ca lider de piaţã la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban. Şi Acces Direct, Observator 16 şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Dupã şase ani de la debut, succesul show-ului cu blonde demonstreazã cã întrebãrile de culturã generalã, bine ambalate într-un spectacol de divertisment, pot provoca dependenţă. „Încã pãstrez în telefon sms-ul primit de la Valeriu Lazarov dupã prima ediţie a emisiunii: Felicitãri, Dan! Va fi un show de cale lungã! Şi a avut dreptate!” a declarat campionul divertismentului, Dan Negru.
Prima ediţie a celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?” s-a impus asearã ca lider detaşat de audienţã. Astfel, „Te pui cu blondele?” a înregistrat o cotã de piaţã de 17.6% şi un rating mediu de 7.3% la nivelul targetului 18-49 urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 12.6% share şi 5.2% rating, deşi în acel interval difuza „Serviciul Român de Comedie”, dar şi ultimul episod „Pariu cu viaţa”. Peste 2 187 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 22:22, confruntarea lui Connect-R şi lui CRBL cu armata de blonde a lui Negru, mult peste dublu faţã de cei care urmãreau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cat şi în prime time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8 % şi o cotã de piaţã de 15.7% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 6.6% procente şi o cotã de piaţã de 15%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target a înregistrat un rating mediu de 6.5% şi o cotã de piaţã de 14.7%.
Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de miercuri nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a adus în faţa micilor ecrane de aproape douã ori mai mulţi telespectatori decât principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 4.8% rating şi 22.3% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea 4.2% rating şi 19.4% cotã de piaţã.
Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul taregului comercial al staţiei, 18-49 urban.