Maurice Munteanu își dorește ca hainele pe care le îmbracă să aibă detalii particulare, să fie diferite de cele comercializate în magazinele din malluri. „Haina ajută, poate ajuta foarte mult. Depinde foarte mult de profesia și de mediul în care activezi.

Maurice Munteanu: „Haina poate contura un aspect mult mai favorabil”

Există situații în istoria recentă și istoria veche care ne-au arătat că haina poate contura un aspect mult mai favorabil.

Nu mi se pare neapărat un aspect superficial, nu e o abordare superficială, e ceva ce ține, pur și simplu, de natura umană. Poate fi legat și de atitudinea particulară, un fizic particular, o haină particulară… Un pachet, dacă vrei!”, a spus Maurice Munteanu, care adaugă că doar câteva magazine din mall sunt pe placul lui, el preferă să meargă la second-hand.

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 4

„Sunt câteva branduri care îmi plac, vreo 12 și în acelea mă îmbrac de ani de zile, nu renunț la chestia asta. În liceu mergeam foarte des la second-hand, era unul pe la Rosetti, nu mai există acum. Îmi luasem, țin minte și acum, o pereche de ciocate super mișto și un trench din piele foarte cool.

„Încurajez mersul la magazinele vintage”

Aveam 16 ani și a fost o apariție memorabilă, zic eu, având în vedere perioada și vârsta pe care o aveam, dar nu mai fac acest exercițiu stilistic acum. Cred că ține cumva de o maturitate stilistică, de o semnătură stilistică și așa mai departe”, a mai spus Maurice Munteanu.

Și a continuat: „Încurajez mersul la magazinele vintage. La emisiune am văzut concurente care apelează la magazinele vintage și fac lucruri senzaționale. Chiar încurajez și este o chestie sustenabilă! Mai ales dacă vrei să îți cumperi blănuri, o haină de blană naturală, vintage, nu este nicio problemă!”, ne-a mai spus Maurice.

Diferența dintre second-hand și vintage

„Este o diferență destul de mare între second-hand și vintage. Vintage-ul este o piesă care, la vremea ei, a însemnat ceva. Nu neapărat că avea o semnătură de designer, dar care, la vremea ei, în urmă cu 15 sau 20 de ani, căci o piesă, ca să fie vintage, trebuie să treacă minimum 15 ani, trebuie să fi însemnat ceva, să fi avut un tipar special, să fi fost o piesă mai statement, dintr-un material mai special. Nu neapărat brandul, cât mesajul pe care îl trimitea. Nu neapărat orice piesă de acum 15 ani este vintage.

O piesă oarecare de acum 20 de ani este o piesă second-hand. O piesă vintage este mai particulară, o vezi, se decupează din mulțime. Eu susțin foarte tare acest fenomen, mi se pare că și în România a început să se miște treaba.

Sunt multe profiluri pe Instagram, de exemplu, ale unor fete care asta fac, cutreieră târgurile din toată Europa după accesorii, piese vestimentare și așa mai departe, iar apoi le vând la prețuri superdecente. E o mișcare pe care o susțin, mi se pare o variantă ultra cool și ultra chic pentru ce înseamnă moda aceasta mainstream.”, a spus fashion editorul acum ceva vreme, într-un interviu pentru ego.ro.

 
 

Urmărește-ne pe Google News