Deși nu pare genul atras de mediul virtual și nici nu e foarte activ pe rețelele de socializare, Cătălin Dezbrăcatu, pe numele din buletin Codruț Kegheș, vrea să intre în rândul influencerilor de succes din România. Așa că a pornit la “vânătoare” de like-uri.
L-am surprins pe Dezbrăcatu, prezentatorul emisiunilor “Cronica Cârcotașilor”
și “Chef Dezbrăcatu” de la Prima TV, la Viva Influencers Party, când încerca să
găsească o vedetă social media care să-i explice cum stă treaba cu Instagramul
și să-l ajute să devină și el cunoscut în mediul virtual.
“Am venit să-mi fac reclamă, pentru că am o pagină și cred ceva mă
ține blocat, nu mă lasă să mă expun. Vreau să găsesc persoana care să mă ajute
să cresc, să mă dezvolt. Eu acum am 3.910 de urmăritori și am de doi ani
profilul ăsta pe Instagram”, ne-a explicat el.
Dezbrăcatu nu vrea “know
how” gratis. E pregătit să plătească pe oricine îi va dezvălui tainele
rețelelor sociale și îl va învăța să aibă succes pe net. “Mita” e însă
neconvențională.
“Vreau să ajung la 40.000 de urmăritori. Hai, 10.000 până la
sfârșitul anului. La 10.000, dau un cadou! Fac coaste. Alea pe care le fac eu.
Dau o masă cu coaste când ajung la 10.000 de urmăritori. Hai, vă rog să-mi dați
follow”, încearcă el să convingă oamenii.
Pentru cine nu știe, Dezbrăcatu e as în bucătărie, nu degeaba
hotărând șefii lui, în urmă cu ceva vreme, să-i dea pe mână și o emisiune
culinară, pe lângă prezentarea “Cronicii Cârcotașilor” alături de Șerban Huidu.
Cel mai bine îi ies preparatele pe bază de carne, iar printre
prieteni Dezbrăcatu e celebru pentru “scăricica de porc cu mirodenii de înțepenești”,
cum o numește el.