Este vorba despre un magazin de haine online în care ţinutele sunt prezentate, în mai toate fotografiile, chiar de femeia care, până acum, a făcut furori în cadrul show-ului matrimonial.

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 3

Se pare că magazinul se află  momentan, în stadiul de proiect, chiar dacă afacerea pare să fi pornit deja şi să meargă destul de bine, dacă ar fi să ne luăm după numărul considerabil de aprecieri primite pe conturile de socializare, potrivit Wowbiz.

Maria Ilioiu, roșcata de la ”Insula Iubirii”,a mărturisit zilele trecute că rolul ei ca ispită în acest sezon s-a încheiat, iar apoi a revenit cu un nou mesaj, în care spune că ar accepta oricând acest rol în sezoanele următoare. ‘Bărbatul pe care l-am cucerit a fost cel mai frumos lucru din sezonul acesta, mi-a plăcut că a fost cu adevărat o provocare. Experienta ‘Temptation Island – Insula iubirii, din Thailanda, este unică de fiecare dată, cu oameni noi, povești noi… Mă fascinează să văd cum oameni reacționează, cum unii încearcă să se închidă sau nu lasă pe nimeni să se aproprie de ei, deși ar vrea. Aș accepta oricând să fiu în rolul de ispită, pentru că de fiecare dată m-am simțit bine, m-am distrat și am învățat lucruri noi despre mine, mi s-au confirmat anumite percepții. De exemplu cât de falși și ipocriți sunt unii oameni, a mărturisit ea, potrivit a1.ro.

Citește și

RECENZIE/ „Moromeții 2”, filmul care doborât un record istoric de încasări în primul weekend. O poveste încă reprezentativă pentru România rurală

Urmărește-ne pe Google News