„Strada Divertis nr. 1”, realizata de grupul Divertis si difuzata de Antena 1, a fost cea mai vizionata emisiune de televiziune in perioada sarbatorilor de Paste. Ea a obtinut un procent de 14,9% audienta in mediul urban, devansand cu trei procente urmatorul clasat. (Alexandru Catalan)
Potrivit AGB DataResearch, topul primelor zece emisiuni cu o durata mai mare de zece minute este dominat de filmele si productiile PRO TV, cu sapte nominalizari.
Cel mai bine cotate au fost filmele „Nea Marin miliardar” si „Beethoven”, cu 11,9%, respectiv 11,7% audienta. Locul patru a apartinut Stirilor PRO TV de la ora 19.00, din chiar ziua de Paste, in timp ce „Vacanta Mare” nu prea „a luat lumina”, in seara primei zile de Paste, cu doar 10,9% audienta.
Zestre pentru PRO TV au adus si filmul „Jumanji”, cu 10,2% audienta, sitcomul „La bloc” – 10,1% si „Stirile PRO TV” din 3 mai, de la ora 17.00 – 9,4% audienta. Ultimele doua pozitii ale topului sunt ocupate la egalitate de editiile de Paste ale emisiunilor de divertisment „Surprize, surprize”, de la TV Romania 1 si „Doru Octavian Dumitru Show”, ambele cu 9,3% audienta.
Ideea politicienilor de a organiza prima slujba de Paste din istoria Bisericii ortodoxe la malul marii a avut succes si la televiziune. In Noaptea de Inviere, liturghia de la Neptun a concurat cu slujba de la Patriahie, din Capitala, pentru primul loc al audientei. A „castigat”, la mustata, patriarhul Teoctist si TV Romania 1, care au devansat „perechea” arhiepiscopul Teodosie Tomitanul – Antena 1 cu doar 0,1 procente, respectiv 4,5% audienta in favoarea TV Romania 1, comparativ cu cele 4,4 procente obtinute de cei de la Antena 1. Pe urmatoarele locuri s-au plasat „PRO TV Special” – 2,7% si Prima TV – doua procente audienta.