Pe porțile „Imperiului Leilor” vor intra antreprenori care au gândit, analizat, calculat și riscat totul pentru afacerile și ideile lor. Mulți vor încerca să atragă lângă ei un finanțator, alții vor căuta de fapt un mentor.
Trei tineri aduc în ediția din această seară în „Imperiul Leilor” o idee de business care va produce o adevărată furtună printre lei. Wine Street App este o aplicație de mobil care oferă vinuri gratuite consumatorilor din restaurantele de top. Utilizatorii primesc gratuit o sticlă de băutură doar dacă fac o consumație minimă. Ca un plus, aplicația vine și cu hărți interactive, căutări inteligente, comenzi pentru taxi și rezervări automatizate. Pentru 10% din afacerea lor, cei trei solicită o finanțare de 75.000 de euro.
Leii nu vor rămâne impasibili la propunerea acestora, iar pentru unii va fi o adevărată provocare să înțeleagă întregul concept: „La mine creierașul merge mai încet. Ați tot vorbit și tot n-am înțeles. Deci vine cineva, consumă undeva mult și primește o sticlă de vin. Cine plătește sticla aia?”, va întreba Dr. Wargha Enayati.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 3„Voi sunteți într-o altă lume total”
Modelul lor de business implică un abonament lunar plătit de utilizator, iar sticla de vin este considerată un cost de marketing al restaurantului, prin care-și fidelizează clienții. Această teorie îl va scoate din minți pe leul expert în zona de abonamente medicale: „Voi sunteți într-o altă lume total! Și nu e vina voastră, e vina celor care vă dau sfaturi că puteți vinde dintr-o chestie mică, o chestie foarte mare. E pentru cineva bogat sau sărac? Dacă e pentru cineva care are bani, nu are nevoie să-și facă un abonament, să se complice, merge și-și cumpără vinul respectiv. Spuneți-le consultanților voștri să le fie rușine că ne-au crezut atât de proști. Eu nu sunt supărat pe voi, sunt supărat pe cei care v-au dat consultanță”, a conchis dr. Wargha Enayati.
O nouă ediție „Imperiul Leilor” astăzi, de la ora 21.30, la PRO TV.