„Acum te las, te părăsesc, te-aș lua cu mine/ Dar n-am bani de bilet”, cântau la începuturi Akcent. Cu timpul au primit zeci de bilete, spre multe țări din întreaga lume, iar în România deține recordul de cel mai longeviv boygroup (17 ani de încântat generații de domnișoare). Artistul a ales să continue în nume propriu acestă titulatură și se jură că nu a început drumul acesta pentru bani, deși a făcut o avere.
„Mă bucur să am un astfel de record, dar nu a fost ușor. Sigur, au fost momente de cumpănă în carieră, plecarea lui Marius Nedelcu în 2008, însă planul meu a fost să duc mai departe acest nume. Eu le spun artiștilor mei, secretul e să faci muzica din pasiune, nu pentru bani. Nu am calculat niciodată în lei pasiunea mea. N-am pierdut sute de nopți și zile în studio pentru bani. Când ceea ce faci faci cu pasiune, ajungi să fii răsplătit. În 2002-2005, când aveam 7-8 apariții pe weekend, paradoxal, nu făceam mulți bani, ne câștigam fix traiul”, povestește solistul ale cărui proiecte noi sunt „pentru export”.
„Piața internațională este baza”
„Ultimele două albume au strâns aproape 300 de milioane vizualizări fără să fie difuzate în România. Piața internațională este baza”, adaugă Sînă. „Transformarea Akcent de la un grup care se adresa adolescenților la un brand s-a făcut în aproape 17 ani și a venit aproape firesc. Adolescenții care ne ascultau au crescut odată cu noi. Mă întâlnesc cu o parte din ei la concertele Akcent de azi, vin să asculte trupa copilăriei lor. Așa arată trupa la 20 de ani și eu sunt curios cum va arăta la 30 de ani. E posibil ca, peste 10 ani, în Akcent să cânte unul dintre copiii mei”. În an aniversar, Sînă nu mai știe nimic de solista cu care a plecat la drum, la Baia Mare, orașul de origine al formației. „Nu mai știu nimic de Ramona, nu mai știu ce face, aș vrea să o regăsesc, să vorbim. Altfel, Marius Nedelcu e la Londra, vorbim, iar cu ceilalți (TWO-Sorin Brotnei și Mihai Gruia – n.r.) m-am mai intersectat, așa…”, ne spune soțul Ancăi Serea, cel care a făcut cunoscute zeci de succese, multe pe plan internațional („Kyle”, „Jokero”, „Im sorry”, „Thats my Name” ori „Dragoste de închiriat”).