Monica Gabor încearcă să-şi clădească peste hotare o carieră în modeling şi printre picături îşi ajută şi iubitul chinez la realizarea campaniilor de promovare a celor mai noi produse. Aşa se face că după evenimentul de lansare a produselor Mr. Pink, de anul trecut, la care printre invitaţii principali s-au numărat Lindsay Lohan, La Toya Jackson şi copiii megastarului, dar şi compania acestuia a continuat să producă o sumedenie de sortimente care necesită, desigur, reclamă.
Iar cea mai nouă celebritate cooptată să facă parte din campaniile Mr. Pink este Priyanka Chopra, o focoasă indiancă în vârstă de 31 de ani, care a plecat de la Bollywood pentru a reuşi la Hollywood. Iar dorinţa i sa îndeplinit, bruneta care în 2000 a câştigat titlul de Miss World, are parte nu doar de contracte bănoase ca model, dar şi de o carieră muzicală de succes. Aceasta a lansat recent un videoclip în colaborare cu Pitbull, pentru piesa „Exotic”.
Iar în cadrul societăţii iubitului Monicăi Gabor şi-a pus semnătura pe cel mai nou produs Mr. Pink, din cadrul gamei Millions of Milkshakes.
Citeşte şi:
- Salman Khan «a ratat-o» la mustaţă pe Monica Gabor!
- Irinel Columbeanu o REGRETĂ pe Monica: „A fost IUBIREA VIEŢII MELE. Nu am fost de acord cu divorţul”
- Mister Pink cere, Monica Gabor se supune! Află de ce a plecat de urgenţă fosta divă de la Izvorani în America!