Această decizie a fost luată „pentru a servi mai bine nevoilor în schimbare ale publicului” revistei, care preferă conţinuturile pe dispozitive mobile şi au un stil de viaţă alert, au transmis reprezentanţii TI Media.
Site-ul Marie Claire a ajuns să aibă două milioane de abonaţi lunar. Prima ediție digitală a revistei lansate în 1988 va fi lansată sub licenţă cu Groupe Marie Claire, transmite Mediafax.
„Suntem încântaţi să colaborăm cu TI Media la acest pas important în evoluţia brandului Marie Claire. După mai mult de 30 de ani de realizări în Marea Britanie, această nouă abordare digitală oferă o platformă de lansare pentru şi mai multe succese în deceniile următoare”, a declarat Jean de Boisdeffre, şeful Marie Claire International.
TI Media deţine peste 40 de branduri în print şi digital în Marea Britanie, printre acestea numărându-se Womans Weekly, Cycling Weekly, Horse & Hound şi Whats On TV. Publicaţiile sale aveau o audienţă de 11,7 milioane de adulţi în Marea Britanie la sfârşitul lunii martie.