În minutul de maximă audienţă înregistrat la 22.39, Protv a atins pe publicul comercial din mediul urban cu vîrste cuprinse între 18-49 de ani un vârf de audienţa de 31,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă fabuloasă de 75,6 procente. Asta înseamnă că 3 sferturi din publicul comercial din mediul urban care avea televizorul deschis se uită la emisiunea „Românii au talent” de la Protv. Cu procentul de 75,6%, Protv a înregistrat vineri seară un record absolut al cotei de piaţă obţinând cel mai mare market-share la nivelul tuturor televiziunilor din România, luând în calcul toate tipurile de programe (divertisment, filme, seriale, meciuri, ştiri, etc.)
Peste 5 milioane de români urmăreau emisiunea de la Protv la 22.08, minutul de aur înregistrat la nivelul întregii populaţii a României.
Audienţa medie înregistrată de emisiune a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste suprinse între 18-49 de ani de 23,3 puncte de rating şi 54,6% cotă de piaţă, de aprope 6 ori mai mare decât audienţa medie înregistrată de Antena 1 care atingea abia 4,7 puncte de rating şi 10,9% cotă de piaţă.
Şi la nivelul publicului din mediul urban diferenţă rămâne la fel de zdrobitoare cu Protv înregistrând 22,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 44,3%, iar Antena 1 doar 5,5 puncte de rating şi 11% cotă de piaţă.
Vezi şi
Video | Un spălător auto a făcut-o pe Andra să plângă
Naista Mădălina Luca, uimitoare la Românii au talent
Rebeca Maria, prințesa cu voce de aur, la Românii au talent

 
 

Urmărește-ne pe Google News