Zilele trecute, în Emiratele Arabe Unite a avut loc una dintre competițiile periodice de polo, unde se strâng toți șeicii și oamenii de afaceri din Dubai pentru a urmări meciul de polo, dar și pentru a petrece pe cinste. Până acum, Ramona Gabor arfi făcut orice să se numere printre petrecăreți și, pentru că nu primea invitații, se ruga de prietenele ei să o introducă la chef. De această dată însă, roata s-a întors, iar Gabor a fost cea care și-a chemat prietenele la eveniment. Sora mai mică a Monicăi Gabor s-a transformat, vezi Doamne, în femeie de afaceri și, la ultimul meci de polo, a avut prima prezentare de modă cu rochiile pe care le crează și le vinde. Conștientă că este șansa ei să se facă remarcată, mai ales că majoritatea celor prezenți la un astfel de evenimente vin să se distreze în compania femeilor frumoase, Ramona și-a strâns cele mai bune prietene, toate fotomodele de meserie și și-a atins scopul: bogații Dubaiului au fost plăcut impresionați, spun martorii. Colecția ei s-a născut, mărturisea ca Ramona, din nevoia ei de a purta ceva sexy la ieșirile pe iaht, acolo unde se întâmplă toată acțiunea în Emiratele Arabe.
„Eu locuiesc în Dubai, iar aici este ceva obișnuit să-ți petreci timpul liber pe iahturi, fie la o petrecere aniversară, fie doar o zi la soare, fie un eveniment social, cert este că întotdeauna se întâmplă pe un iaht, așa că am spus: de ce toată lumea aruncă doar un tricou și niște blugi scurți atunci când ne putem simți sexy, încrezători și plini de farmec tot timpul. Am vrut să creez conceptul „yachtwear” pentru că nu am găsit nimic pe gustul meu pentru astfel de petreceri. Fie că erau prea simple, fie că erau prea strălucitoate, fie eram prea acoperită. Nu era nimic care să fie sexy și elegante în același timp. Așa că am decis să am propria mea linie”, spunea Ramona când s-a apucat de afaceri.
Imaginea propriei afaceri
Deși nu a revoluționat în niciun fel moda, Ramona este însă de apreciat că a recunoscut că nu este designer și că nu merită o astfel de denumire. Gabor susține că nu are nicio formare profesională, doar o pasiune pentru modă și culori, dar și experiență ca fotomodel. De altfel, ea este imaginea propriei afacere.