Sintagma lansată de ”mafioți”-”1 pentru bani, 2 pentru show” în urmă cu circa 20 de ani a devenit un deziderat în aceste vremuri în care e o tragedie să ai buzunarul gol. Așa că Tataee, pe numele său Vlad Irimia, se dovedește din ce în ce mai preocupat de latura de business din muzică și activități conexe (vizualizări, magazine online, cât și din contracte de imagine).
Celui căruia fanii îi spun Tataee, artist ce s-a dovedit compozitor, textier, producător muzical, producător video, A&R, manager și PR, va vorbi audienței în conferința ”Mastering The Music Business” (16- 17 februarie a.c. în incinta Hanului Gabroveni) despre rolul online-ului în cariera unui artist, cum a gândit brandul BUG Mafia, despre consecvența în muzică și la performanța de a avea jumatate de milion de abonați pe canalul de YouTube fără apariții constante la radio și televiziune.
„Modalitățile în care muzica este produsă și consumată s-au schimbat și diversificat mult în ultimii ani. Orice industrie este supusă evoluției, iar cea muzicală cu atât mai mult, pentru că merge mână în mână cu dezvoltarea IT. Ca muzician ar trebui să înveți să sesizezi și să utilizezi aceste schimbări spre beneficiul propriei cariere. Nu este suficient să fii talentat, trebuie sa fii conectat la tendințele de business în domeniu dacă vrei să reușesti”, pilduiește Tataee din învățăturile pe care i le-a oferit activitatea sa muzicală.
Nu este prima dată când Tataee dă lecții de la pupitru! Anul trecut hip-hop-erul (39 ani) le-a dat studenților Universității ”Lucian Blaga” o lecție despre succes.