Numărul celor șapte membri ai trupei „Comedy Zebra Show” din Chișinău de pe scena ”iUmor” i-a impresionat pe jurați, care s-au distrat copios la glumele și scenetele acestora, însă prezența lor a stârnit și controverse între aceștia.
”Ați evoluat și este pentru prima dată când mă uit cu plăcere 100% la voi. Eu mă declar cel mai mare fan al vostru și vă consider cea mai bună trupă din România. Și când spun România, mă refer la cea mare. De aceea, în calitate de fan principal, nu accept să aveți în timpul unui număr iUmor momente care să scârțâie. Au fost și, cum sunt cel mai mare fan, trebuie să fiu și cel mai mare critic. Mai ales că știu că numărul ar putea fi perfect. De aceea eu vă dau ”, stârnind uimirea colegilor lui. Juratul s-a și enervat că nimeni nu înțelege faptul că decizia lui este una pozitivă și înseamnă, de fapt, o încurajare”, le-a spus Cheloo.
Cu bancul spus, doamna ”șpagat” a reușit și ea, tot pentru prima dată în cele trei sezoane, să ia un ”like” de la Cheloo, April O`Peel, concurenta din Canada a evoluat într-un număr burlesque îmbrăcată în găină, iar Flavian Glonț, un tânăr de 18 ani originar din Câmpulung, a făcut un număr senzațional cu mai multe cuburi Rubik – o combinație de magie, matematică și bineînțeles umor. „Cred că omul ăsta lucrează la SRI!”, a exclamat Mihai Bendeac, la adresa lui Flavian Glonţ, un maestru al cubului Rubik.
Flavian Glonț, câștigătorul ”Românii au talent” 2015, a uluit publicul la ”Britains Got Talent” (VIDEO). Flavian Glonţ este unul dintre membrii grupului SpeedCubing, care a câştigat marele premiu la ediţia din 2015 a show-ului „Românii au talent“, de la Pro tv, și care a făcut show și la emisiunea similară din Marea Britanie, ”Britains Got Talent”.
Dar suprizele nu s-au terminat aici, pentru că Marilu și Deea au fost și comice și adorabile cu sceneta lor travesti, iar Delia s-a urcat pe scenă să le ia în brațe, la final. Nu au lipsit nici criticile, din partea unui concurent care i-a luat la ”roast” pe cei trei jurați și care a și avut succes. Până și hair stylistul care a tuns peruca a atras atenția Deliei, lui Bendeac și a lui Cheloo tocmai prin absurdul situației de a nu fi făcut… nimic.
Ediția de aseară a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani. Astfel, pe tot parcursul emisiunii „iUmor”, difuzată între 20.28-22.44, Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 9 puncte de rating și 19,9% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a situat ProTv cu 8,7 puncte de rating și 19,1% cotă de piață.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban
Perioada 19 martie 2017