La doar 23 de ani, Sebastian Dobrincu, fondator și CEO Storyheap, este mai pregătit ca niciodată să investească în businessuri de viitor. Cu o experiență remarcabilă în zona de marketing digital, Sebastian spune i-ar plăcea să fie descris ca fiind „un om de încredere, nonconformist și foarte muncitor”, dar și că este interesat să investească, în mare parte, în afaceri ce se află în aria sa de confort: „Încerc să mă axez doar pe lucruri pe care le stăpânesc foarte bine”.
Tânărul susține că principalele trei criterii după care se ghidează într-o afacere sunt „potențialul, intuiția și pasiunea”. De asemenea, consideră că succesul unui business stă și în puterea legăturii pe care o ai cu acesta: „Trebuie să am o conexiune personală cu businessul, cu domeniul, cu proiectul în care mă implic, pentru a putea da randament și a mă implica 100%”, a declarat Sebastian Dobrincu.
În ceea ce privește modul în care se raportează la ideile în care investește, tânărul Leu recunoaște că preferă să se implice în „proiecte și inițiative care au potențial mare și rată de inovare scalabilă”. Despre cea mai importantă calitate a persoanelor cu care tânărul colaborează, acesta spune că e privilegiat, pentru că lucrează cu oameni „foarte independenți”, fapt ce îi permite libertatea și luxul de a se baza pe ei atunci când nu este prezent.