Potrivit paginademedia.ro, „Vocea României” şi „Magic Star” (un Next Star special) s-au intersectat trei ore şi jumătate. Pe intervalul de intersecţie, Antena 1 a fost pe primul loc, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe. Diferenţa a fost de ordinul zecilor de mii de telespectatori.
La nivel naţional, pe intervalul de intersecţie, la Magic Star se uitau 1,82 milioane de români pe minut, cu 30.000 mai mulţi decât la finala Vocii. La oraşe, Negru avea 1,05 miloiane de telespcetatori, cu aproape 60.000 mai mulţi decât Pro.
Pro TV a avut prima poziţie la publicul comercial: 539.000 de persoane între 18 şi 49 de ani, faţă de 430.000 la Negru.
Vocea României, întregul interval: Pro TV, primul pe toate targeturile
După durata întregii emisiunii (care s-a întins până la 00.30), Pro TV a fost pe prima poziţie pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial). Diferenţa a fost dată de cifrele obţinute în ultima jumătate de oră, când au fost anunţaţi câştigătorii.
La nivel naţional, media pe toată Vocea a fost de 1,8 milioane de persoane (plus 100.000 faţă de Antena 1), iar la oraşe s-au uitat 1,01 milioane de români (plus 40.000 faţă de Antenă).
Pe segmentul comercial (18-49 de ani) au fost 552.000 de persoane, faţă de 404.000 la Antena 1.