„Halta” culinară a Innei se încadrează perfect în specificul turneului american, oricât de bizar ar suna. Și asta pentru că majoritatea spectatorilor ei de peste Ocean sunt români.

Miniona cântăreață și-a schimbat strategia și dacă în urmă cu ceva vreme dădea concerte mari, chiar și pe stadioane, în fața a zeci de mii de spectatori, acum a ales să susțină o serie de recitaluri mai mici, pe modelul „puțin, dar bun”.

Concertele prinse în actualul turneu se desfășoară în restaurante cu specific românesc și în discoteci, iar primul deja a avut loc într-un club din New York, care în trecut a mai fost închiriat pentru show-urile altor artiști de la noi. Spectatori plătitori au fost 700 de fani ai vedetei, majoritatea români, dar numărul relativ mic – în comparație cu audiența strânsă de Inna la alte spectacole – nu a dat cu minus în buzunarul vedetei. Românii care au vrut s-o vadă și s-o audă live nu s-au zgârcit și au plătit pe un bilet la spectacolul de la New York între 60 și 400 de dolari! Cel mai scump bilet e pus în vânzare pentru spectacolul pe care Inna îl va susține la Chicago pe 6 octombrie; o masă VIP costă 1.100 de dolari!

În afară de New York și Chicago, va mai cânta la Washington, Montreal, Los Angeles, Seattle, San Francisco, Arizona și Miami.

Inna a susținut primul său show în America în urmă cu șase ani, pe vremea când se instalase comod în topurile muzicale din toată lumea, inclusiv în Billboard. De atunci, interpreta, pe numele său real Elena Alexandra Apostoleanu, și-a trecut în palmares hituri precum „Sun is up”, „INNdiA”, „Yalla”, „Diggy Down”, „Bob Bop” ori „Cola Song”.


Omul călcat de mașină pe pista de la Băneasa a ajuns la spital după 70 de minute! Ambulanța a ajuns repede, dar fără medic | VIDEO

 
 

Urmărește-ne pe Google News