Fiecare dintre cele patru vedete are ca
ocupație principală muzica și, indiscutabil, câștigă mai mult de pe urma
concertelor și vânzărilor de albume decât din show-urile TV la care participă.
Prin urmare, toți au grijă ca atunci când
semnează cu un post TV interesele lor…. muzicale să fie protejate și
promovate.
Cum fac asta: una dintre condițiile pe care le
pun pentru a semna este ca televiziunea care-i vrea să accepte să le promoveze
concertele mari (cum sunt cele de la Sala Palatului), eventual chiar să le
preia și să le difuzeze, să le permită să-și promoveze în emisiune albumele și
single-urile și să le acorde sprijin să se promoveze și în alte emisiuni ale
postului, ca invitați ai gazdei.
Modă lansată e Ștefan Bănică jr, când era prezentatorul
emisiunii “Dansez pentru tine”
Moda a lansat-o Ștefan Bănică, pe vremea când
era amfitrionul emisiunii “Dansez pentru tine”, la PRO TV. Făcea reclamă
concertelor sale la Sala Palatului, unde cântă de 18 ani, chiar în timpul
show-ului, își lansa melodiile tot în cadrul show-ului și anunța lansări de
albume.
Loredana a preluat din zbor ideea. Când era
jurat la “Vocea României”, era abonată la Revelioanele organizate de trustul
MediaPro în piețe, iar spectacolele ei e amploare făceau parte din programele
speciale din noaptea dintre ani. Rămasă și azi sub umbrela PRO TV, deși nu are
nicio emisiune pe post în acest moment, continuă să fie invitată în emisiunile
postului din Pache Protopopescu, unde își promovează piesele.
“Există o înțelegere verbală pe subiectul
ăsta, al promovării, da”
Horia Brenciu, care a “evadat” de la “Vocea
României” (PRO TV) în 2014, pentru a i se alătura rivalului său muzical, Ștefan
Bănică, la “X Factor” (Antena 1), a copiat și el rețeta de succes. A aplicat-o în
2014 și din nou în luna ianuarie a acestui an, când a făcut cale întoarsă,
semnând iar cu PRO TV, tot pentru “Vocea României”.
Și Delia beneficiază de aceleași privilegii,
dar e mai puțin vizibilă și vocală decât colegii ei, cel mai probabil pentru că
preferă să lase partea de PR în grija echipei sale și să nu-și umple timpul cu
apariții televizate destinate autopromovării.
“Există o înțelegere verbală pe subiectul ăsta, al promovării, da. Nu știu dacă e stipulată și în contract, contratele sunt secrete, puține persoane au acces la ele”, a precizat pentru Libertatea o sursă din televiziune.