De când a devenit celebră, Iulia Albu a știut să “se vândă scump”, încercând să se diferențieze de restul vedetelor TV. Pe același model a mers și atunci când s-a lansat în mediul virtual, acum 7 ani, când nu apăruse trendul influencerilor. Pentru a-și păstra standardele, în virtutea unui conținut de calitate, așa cum singură declară, Iulia Albu cere sume considerabile când vine vorba de postările în social media.
În negocierile pentru o campanie, onorariul său începe de la 5.000 de euro pe postare. Vedeta TV merge pe principiul că nu-și dorește celebritate în mediu virtual, nu vrea cu ardoare să aibă milioane de abonați pe canalul ei de YouTube, ci preferă să aibă sute de mii de euro în conturi. “Proiectele mele pe YouTube au fost suținute de sponsori, au fost targhetate. Asta nu înseamnă că fac lucruri doar pentru a câștiga bani de la sponsori și nu fac asta din dragoste pentru publicul meu și din pasiune. Ba da, fac și din pasiune”, ne-a mărturisit Iulia Albu.
Este conștientă că
are un public nișat
Iulia Albu nu a mizat niciodată pe un public comercial. Faptul
că este un personaj de nișă îi convine de
minune și chiar “lucrează” la această percepție. Albu a mărturisit în
repetate rânduri că produsele pe care le promovează nu se adresează oricărui
buzunar și că preferă să-și canalizeze eforturile pe zona de luxury decât să-și
asocieze imaginea cu brandurile de mass-market.