Kim Kardashian este contestată în Japonia după ce și-a numit brandul de lenjerie intimă modelatoare Kimono Intimates.
Japonezii susțin că vedeta de reality show a ales acest
nume pentru lenjeria sa doar pentru că are termenul Kim în componența sa și că
nu are nimic de-a face cu costumul tradițional japonez al cărui nume îl poartă.
Kimono-ul este un veşmânt tradiţional cu mâneci lungi, ale
cărui două părţi sunt petrecute în faţă şi susţinute de o centură numită obi. „Noi
purtăm kimono-ul pentru a sărbători sănătatea, creşterea copiilor, logodnele,
căsătoriile, absolvirile, sau cu ocazia înmormântărilor. Este un veşmânt pentru
ocazii speciale, păstrat în familii de generaţii”, a declarat japoneza
Yuka Ohishi pentru BBC.
„[Această] lenjerie modelatoare nici măcar nu seamănă
cu un kimono – a ales doar un cuvânt care are ‘Kim’ în el – nu există niciun
respect pentru ceea ce înseamnă de fapt această îmbrăcăminte pentru cultura
noastră”, a adăugat ea.
Kim Kardashian și-a lansat, marţi, cel mai nou brand de lenjerie modelatoare numit Kimono Intimates. Acesta este prezentat ca un brand incluziv, care „celebrează şi îmbunătăţeşte forma corpului şi rotunjimile femeilor” – produsele fiind disponibile în nouă nuanţe diferite pentru măsuri care variază de la XXS la 4XL.