Sidekick Group Corp susține că a trimis 42 de hoverboard-uri pe care J Lo și dansatorii ei să le folosească în show-ul ei „All I Have”, de la Planet Hollywood din Las Vegas, iar artista trebuia să posteze materiale promoționale pe Instagram și Twitter pentru Sidekick, odată la trei luni, scrie Agerpres, care citează TMZ.com.

Producătorul susține, însă, că vedeta a postat o singură dată un astfel de material promoțional, după care l-a șters.

Acum, compania vrea să-și recupereze în instanță prețul produselor personalizate, în valoare de 54.390 de dolari, plus o sumă suplimentară, de aceea a depus o plângere în Instanță.

Reprezentanții lui J Lo nu au făcut niciun comentariu pe marginea acestei situații.

Cu toate acestea, diva pare să aibă probleme mai importante. Jennifer Lopez râvnește la prințul Harry. Îl va despărți de actrița Meghan Markle? Jennifer Lopez a fost invitată în emisiunea lui Ellen DeGeneres, luna trecută, când a făcut dezvăluiri incendiare și a vorbit deschis despre relațiile sale.

Citește și: Gemenii lui Jennifer Lopez au împlinit 9 ani. Artista le-a transmis un mesaj emoționant

Jennifer Lopez și Marc Anthony, din nou împreună

Jennifer Lopez a obținut un ordin de restricție împotriva unui fan obsedat de ea

 
 

Urmărește-ne pe Google News