Soția lui Kanye West a luat această decizie după ce alegerea numelui a fost aspru criticată pe reţelele de socializare.
Soția lui Kanye West a luat această decizie după ce alegerea numelui a fost aspru criticată pe reţelele de socializare.
„După o perioadă de gândire, îmi voi lansa marca de
lenjerie modelatoare sub un alt nume”, a dezvăluit vedeta americană celor
142 de milioane de admiratori ai săi de pe reţeaua de socializare Instagram.
„Îi ascult mereu pe oameni, învăţ şi mă dezvolt –
apreciez pasiunea şi perspectivele diverse pe care oamenii mi le aduc”, a
explicat ea, spunând totodată că a avut cele mai bune intenţii atunci când a
anunţat că va lansa această gamă.
Kim Kardashian a fost intens contestată în Japonia după ce și-a numit brandul de lenjerie intimă modelatoare ”Kimono Intimates”.
Japonezii susțin că vedeta de reality show a ales acest nume
pentru lenjeria sa doar pentru că are termenul Kim în componența sa și că nu
are nimic de-a face cu costumul tradițional japonez al cărui nume îl poartă.
Kimono-ul este un veşmânt tradiţional cu mâneci lungi, ale
cărui două părţi sunt petrecute în faţă şi susţinute de o centură numită obi.
„Noi purtăm kimono-ul pentru a sărbători sănătatea, creşterea copiilor,
logodnele, căsătoriile, absolvirile, sau cu ocazia înmormântărilor. Este un
veşmânt pentru ocazii speciale, păstrat în familii de generaţii”, a
declarat japoneza Yuka Ohishi pentru BBC.
„[Această] lenjerie modelatoare nici măcar nu seamănă
cu un kimono – a ales doar un cuvânt care are ‘Kim în el – nu există niciun
respect pentru ceea ce înseamnă de fapt această îmbrăcăminte pentru cultura
noastră”, a adăugat ea.
Kim Kardashian și-a lansat, marţi, cel mai nou brand de lenjerie modelatoare numit Kimono Intimates. Acesta este prezentat ca un brand incluziv, care „celebrează şi îmbunătăţeşte forma corpului şi rotunjimile femeilor” – produsele fiind disponibile în nouă nuanţe diferite pentru măsuri care variază de la XXS la 4XL.
Citește și: