Zilele trecute, Skims, brandul de lenjerie al lui Kim Kardashian a lansat o linie de măști de față, nemedicale, concepute mai mult pe ideea de fashion. La fel ca lenjeria de corp, măștile sunt refolosibile, sunt făcute din materiale respirabile și ușoare la atingere. Măștile au fost lansate sâmbătă în cinci culori tonale: Nisip, Argilă, Sienna, Cacao și Onyx, cu prețuri începând de la 8 dolari. La doar câteva ore de la lansarea produsului, Kim a scris pe Twitter că stocul s-a epuizat dar că vor continua să producă.
“Din păcate, măștile noastre de pe @skims s-au vândut astăzi, dar lucrăm cu partenerul local din L.A. pentru a produce altele cât mai repede posibil”, a spus Kim Kardashian West pentru cei 64 de milioane de fani.
Skims, brandul
fondat de Kardashian anul trecut, donează 10.000 de măști pentru organizațiile
nonprofit Baby2Baby, Good+Foundation și LA Food Bank și grupul National
Domestic Workers Alliance. Compania a declarat că lucrează, de asemenea, pentru
a sprijini pe cei afectați de Covid-19, oferind esențiale de bază pentru
familiile cu risc și cei care au nevoie, oferind o donație de un milion de dolari,
bani ce vor fi distribuiți între aceste organizații de caritate pe care Kim le
susține.