Conform ultimelor cifre de difuzare si audienta, furnizate de BRAT, Libertatea si-a mentinut pozitia de lider in presa romaneasca si in 2007, avand un trend ascendent pe o piata extrem de competitiva, aceea a ziarelor populare.
Cu 265.188 copii vandute in medie in 2007 (conform BRAT), fata de 264.078 in 2006, Libertatea ramane liderul absolut al publicatiilor din Romania. Recordul de vanzari a fost inregistrat in luna martie a anului trecut, cu o medie zilnica de peste 308.000 de exemplare! Urmatorul clasat in topul cotidianelor nationale este Jurnalul National, cu un tiraj mediu vandut in 2007 de 78.683 de exemplare. In segmentul ziarelor tabloide, Libertatea are o cota de piata de aproape 70%, iar cota de piata din totalul primelor zece cotidiene auditate BRAT atinge un impresionant 36%. Libertatea e lider si in ceea ce priveste audienta: 1.327.000 cititori pe editie, conform SNA (studiu realizat de BRAT in perioada octombrie 2006 – octombrie 2007, care a vizat populatia din mediul urban, cu varste cuprinse intre 16-64 de ani).
Libertatea weekend este cel mai vandut si mai citit supliment tv din Romania. In 2007 a inregistrat un tiraj mediu vandut de 415.998 exemplare si un numar de cititori pe editie de 986.000, conform SNA octombrie 2006 – octombrie 2007. Libertatea este lider si pe segmentul ziarelor de duminica. Editia de duminica a cotidianului Libertatea a avut o crestere medie de 31.000 de exemplare vandute, ajungand in 2007 la 184.585 copii.