Lora, protagonista de pe copertă şi una dintre cele mai bune voci din România, intră într-un joc al contrastelor. Alb sau negru, Yin sau Yang, artista pune în discuţie tema echilibrului şi atrage atenţia asupra iubirii de sine.
Laura, alter-ego-ul Lorei, este fata care a venit în Bucureşti plină de visuri şi gata să cucerească industria muzicală cu vocea ei.
Transformarea din pictorialul pentru Touch Magazine simbolizează o întoarcere la rădăcini.
Cu toate că look-ul abordat a fost unul masculin, Lora arătându-şi latura androgină, sensibilitatea şi fragilitatea şi-au făcut locul printre cadrele puternice, care emană multă siguranţă şi stabilitate.
Lora, cel mai incendiar pictorial. „Trebuie să ne iubim pe noi ca să putem radia iubire”
Momentul culminant al şedinţei foto este chiar coperta revistei, în care o vedem pe Lora, care a fost căsătorită cu comediantul Dan Badea, cum se sărută cu ea însăşi, arătând de fapt cum cele două personalităţi sunt în strânsă legătură, neputând exista una fără cealaltă.
Despre întreaga experienţă, Lora, care de o vreme s-a făcut brunetă, mărturiseşte: „Este o şedinţă foto avangardistă şi este primul pictorial cu Lora şi Laura, alter-ego-ul meu. Odată cu lansarea single-ului “I Know”, publicul meu a intrat în acest joc. Propunerea Touch Magazine de a imortaliza cele două valenţe ale personalităţii mele a fost o provocare. Îmi doresc ca cei care privesc coperta să vadă dincolo de imagini şi să înţeleagă mesajul. Echilibrul este în interiorul nostru şi în primul rând trebuie să ne iubim pe noi ca să putem radia iubire!”.