Iar personajele acestora dau viață unei povești „curate, frumoase, cu accente comice, dar și duioase”, după cum o descrie Tiberiu Ioana, producător general al filmului și, de asemenea, actor. Lui Tiberiu îi aparține și ideea filmului, al cărui trailer este recent lansat, și spune că sursa de inspirație a fost chiar mama sa.

„Mi-am dorit să glorific această putere și independență a femeilor, capacitățile lor extraordinare de a dărui și de sacrificiu. Filmul este un elogiu adus mamei mele, inclusiv pentru a-i mulțumi pentru câte a făcut pentru noi.

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 12

Dar nu este un film doar despre sau pentru generația ei, fiecare spectator, de orice vârstă, se va regăsi în această poveste și în mesajul filmului. Acela că nu e niciodată prea târziu să visezi și să îți împlinești visele, iar vârsta e doar un număr. Îmi doresc ca generația tânără să își privească altfel părinții și bunicii și să înțeleagă că aceștia mai pot visa, că au un viitor, că e bine să aibă planuri și ca ei să le fie alături în îndeplinirea lor”.

Cu un buget de 450 de mii de euro, „Ca fetele”, în regia Cameliei Popa și distribuit de Vertical Entertainment, aduce pe marele ecran o frumoasă poveste despre prietenie și dragoste, despre susținere și tandrețe și nevoia de a iubi și a fi iubit. Filmările au avut loc integral în Ploiești, în aproximativ 12 locații, timp de aproape trei săptămâni, iar post-producția a durat aproximativ 5 luni.

Realizarea filmului nu a fost lipsită de provocări pentru Tiberiu, aflat a treia oara în ipostaza de producător general, după filmele „Zăpadă, Ceai și Dragoste” și „Băieți deștepți”.

Una dintre cele mai importante a fost găsirea unei perioade de filmare care să le aducă împreună pe protagoniste – Maia Morgenstern, Adriana Trandafir și Aura Călărașu – un demers deloc ușor dat fiind agenda încărcată și faptul că ele erau angrenate în proiecte multe și diferite în același timp.

„Aveam toate zilele de filmare și locațiile calculate pe ore. Nu aveam mult timp la dispoziție și trebuia să ne încadrăm în anumite date. Și am aflat chiar înainte să filmăm în unele locuri stabilite anterior că ele intraseră în renovare în acele zile și nu ne-au anunțat.

A fost foarte greu, a trebuit să luăm decizii rapid, pentru că nu aveam cum să amânăm. Am improvizat destul de mult, însă, în cele din urmă, s-a dovedit că noul loc a fost chiar mai potrivit și a adus și mai mult farmec producției. Și așa am trecut de la agonie la extaz în doar 12 ore”, își amintește Tiberiu.

Urmărește-ne pe Google News