PRO TV a fost lider detaşat de audienţa întreaga emisiune. În intervalul orar 20.30 – 21.42, PRO TV a înregistrat pe publicul din mediul urban 8,6 puncte de rating şi 18,4 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1 care a înregistrat doar 6 puncte de rating şi12,8 cota de piaţă. I
În minutul de aur al emisiunii, 21.05, PRO TV a înregistrat pe publicul din mediul urban 11,6 puncte de rating şi 25% cota de piaţă şi a fost urmărit, la nivelul întregii populaţii a României, de peste 2 milioane de telespectatori.
Sâmbăta viitoare, cu doar 2 zile inainte de 1 decembrie când e ziua naţională, iar PRO TV împlineşte 13 ani, “O-la-la” va avea o ediţie de sărbătoare. Marele premiu de 25 000 de lei pus în joc şi în ediţia specială va fi donat unuia dintre cazurile prezentate în emisiunea “Dăruieşti şi câştigi”.