Transferul lui Cătălin Măruţă de la TVR la PRO TV s-a dovedit o miş­ca­re inspirată. În no­uă luni, emi­siu­nea prezentată de el a a­dus din publicitate pes­te cinci milioane de eu­ro şi se află pe primul loc în top.

Urmează An­dreea Es­ca, Gabriela Cristea, câr­cotaşii Hui­du şi Găi­nu­şă şi Mircea Radu. Emisiunea Mi­ha­elei Ră­dulescu, poate ve­de­ta cu notorietatea cea mai mare, este pe locul opt.

Mircea Badea este „omul de (aproape) un milion de euro”. Talk-show-ul „În gura pre­­sei” a adus trustului fa­mi­liei Voiculescu 905.000 de euro.

Calculul a ţinut cont de aşa-numitele GRP-uri (punc­te de audienţă, în limbaj profesional), termene de referinţă în vânzarea publicităţii TV. Pe­rioada analizată es­te ianuarie-septembrie 2008.

Locul 1: Catalin Maruta (Happy Hour) 5,2 milioane de euro
Locul 2: Andreea Esca (Stirile Pro TV) 4,2 milioane de euro
Locul 3: Gabriela Cristea (Nora pentru mama) 2,6 milioane de euro
Locul 4: Serban Huidu si Mihai Gainusa (Cronica Carcotasilor) 1,9 milioane de euro
Locul 5: Mircea Radu (Din dragoste) 1,7 milioane de euro
Locul 6 :Teo (Teo live) 1,5 milioane de euro
Locul 7 :Cabral si Mircea Solcanu (Povestiri de noapte) 1,5 milioane de euro
Locul 8: Mihaela Radulescu (Duminica in familie) 944.000 de euro
Locul 9: Trupa Divertis (Divertis Mall) 912.000 de euro
Locul 10: Mircea Badea (In gura presei) 905.000 de euro

 
 

Urmărește-ne pe Google News