Încă de la primele ore de la deschiderea site-ului, mai multe dintre hainele și accesoriile puse la vânzare au fost deja cumpărate.
Cele șase au deschis un site numit KardashianKloset.com (n.r. joc de cuvinte, Dulapul Kardashian scris cu K, litera cu care încep numele tuturor fetelor lui Kris Jenner), prezentat drept ”primul site de revânzare de îmbrăcăminte creată de designeri de lux”.
Kris Kardashian și fiicele sale intră astfel pe piața revinderii hainelor din propriile dulapuri, o afacere despre care se crede că va deveni o piață de 51 de miliarde de dolari până în 2023, scrie Business Insider.
Cea mai nouă afacere a familiei le permite cumpărătorilor să cumpere obiecte din dulapurile vedetelor. Magazinul se numește Kardashian Kloset și a fost lansat vineri dimineață, potrivit unei postări de pe pagina de Instagram a magazinului.
„Pentru prima dată veți putea achiziționa articole direct din dulapurile familiei Kardashian și Jenner”, a adăugat site-ul. Articolele includ îmbrăcăminte, încălțăminte și genți purtate de toate fiicele lui Kris Jenner, inclusiv Kourtney, 40 de ani, Kim, 38 de ani, Khloe, 35 de ani, Kendall, 23 de ani și Kylie, 22 de ani.
Pe site-ul lansat de acestea pot fi achiziționate articole semnate de Chanel, Louis Vuitton, Balmain, Tom Ford, Versace, Bottega Veneta, Roberto Cavalli și multe alte branduri de lux.
Produsele sunt prezentate și pe pagina de Instagram a noului brand, membrele familiei profitând în acest fel de rețeaua de socializare care le-a adus o notorietate răsunătoare.
Se preconizează că piața de revânzare va ajunge la 51 de miliarde de dolari până în 2023, potrivit unui raport al pieței de revânzare online ThredUp. Platformele online precum StockX, Stadium Goods și The RealReal ajută la facilitarea vânzării de articole de lux și de design.
Rezultate Alegeri SUA – cine va fi noul președinte al Americii!