Încă de la primele ore de la deschiderea site-ului, mai multe dintre hainele și accesoriile puse la vânzare au fost deja cumpărate.
Cele șase au deschis un site numit KardashianKloset.com (n.r. joc de cuvinte, Dulapul Kardashian scris cu K, litera cu care încep numele tuturor fetelor lui Kris Jenner), prezentat drept ”primul site de revânzare de îmbrăcăminte creată de designeri de lux”.
Kris Kardashian și fiicele sale intră astfel pe piața revinderii hainelor din propriile dulapuri, o afacere despre care se crede că va deveni o piață de 51 de miliarde de dolari până în 2023, scrie Business Insider.
Cea mai nouă afacere a familiei le permite cumpărătorilor să
cumpere obiecte din dulapurile vedetelor. Magazinul se numește Kardashian Kloset
și a fost lansat vineri dimineață, potrivit unei postări de pe pagina de
Instagram a magazinului.
„Pentru prima dată veți putea achiziționa articole direct
din dulapurile familiei Kardashian și Jenner”, a adăugat site-ul. Articolele
includ îmbrăcăminte, încălțăminte și genți purtate de toate fiicele lui Kris
Jenner, inclusiv Kourtney, 40 de ani, Kim, 38 de ani, Khloe, 35 de ani,
Kendall, 23 de ani și Kylie, 22 de ani.
Pe site-ul lansat de acestea pot fi achiziționate articole
semnate de Chanel, Louis Vuitton, Balmain, Tom Ford, Versace, Bottega Veneta, Roberto
Cavalli și multe alte branduri de lux.
Produsele sunt prezentate și pe pagina de Instagram a noului
brand, membrele familiei profitând în acest fel de rețeaua de socializare care
le-a adus o notorietate răsunătoare.
Se preconizează că piața de revânzare va ajunge la 51 de
miliarde de dolari până în 2023, potrivit unui raport al pieței de revânzare
online ThredUp. Platformele online precum StockX, Stadium Goods și The RealReal
ajută la facilitarea vânzării de articole de lux și de design.