Până nu de mult, Bobonete promova de la produse de tip fast-food, sticksuri și sărățele până la articole pentru casă și grădină. Între timp, agențiile de publicitate s-au reorientat și, în ciuda faptului că Mihai Bobonete continuă să fie unul dintre cei mai apreciați actori și comici – serialul în care joacă e lider de audiență și la al 14-lea sezon, iar la spectacolele sale de stand-up comedy sunt pline sălile! -, locul de favorit i-a fost luat de un coleg de scenă, Micutzu.
Pe numele din buletin Cosmin Nedelcu, comicul este în momentul de față pe un mare val. La început, Micutzu a fost ca un concurent direct al lui Bobonete, făcând reclame cam la același gen de produse, însă în ultimile luni a atacat și alte segmente.
Cel mai recent spot, la un brand care comercializează accesorii pentru telefoane mobile, a devenit viral pe internet, ajungând în momentul de față la 2.500.000 de vizualizări pe YouTube.
Producătorii lucrează foarte ușor cu el
Calea spre televiziune i-a fost deschisă lui Cosmin, alias Micutzu, de Mihai Bendeac, care l-a cooptat în serialul său „Băieți de oraș”. Acolo s-a făcut el remarcat ca actor și a intrat în vizorul agențiilor de publicitate.
Așa a ajuns să facă reclamă întâi la cârnați, alături de colegul de scenă, magicianul Vlad Grigorescu, apoi la diverse gadgeturi. Chiar dacă Micutzu nu e genul care poate fi constrâns de un scenariu – dovadă stau toate aparițiile lui, care merg foarte mult pe improvizație -, producătorii reclamelor susțin că lucrează foarte ușor cu el, iar tușa personală pe care o dă spoturilor publicitare este mereu pe pe placul clienților.