Primul sezon al emisiunii „Masked Singer România”, de la PRO TV, i-a avut în rolul de detectivi pe Horia Brenciu, INNA, Ana Morodan și Codin Maticiuc. Cei din urmă nu au mai fost cooptați și pentru al doilea sezon. Locul lui Codin Maticiuc a fost luat de actorul Alex Bogdan, iar al Anei Morodan, de Mihaela Rădulescu.
Ana Morodan sau contesa digitală, așa cum este supranumită vedeta, a spus pe Instagram că participarea ei în emisiune nu a fost o afacere tocmai bună pentru ea. Aceasta a invocat faptul că nu a mai avut timp de proiectele sale personale și a avut mult de pierdut.
„Nu aș mai fi vrut să particip la Masked Singer. Nu era o afacere bună. Aș fi amânat prea mult lansarea unui nou e-commerce fiind ocupată cu filmările. Deci, nu”, a fost răspunsul dat de vedetă pe Instagram, unui fan curios.
Ana Morodan, despre situația ei financiară
În 2019, Ana Morodan a fost întrebată într-un interviu pentru revistabiz.ro cât câștigă, în medie, pe lună. „În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală.
Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: quality content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei. Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță.
Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan pentru sursa citată.