Invitată în emisiunea „Teo Show” de la Kanal D, Ana Morodan a fost întrebată de Teo Trandafir care e motivul pentru care nu-și dorește să devină mamă. Vedeta a declarat în multe interviuri că nu vrea copii. „Cred că am foarte multe lucruri de învățat în viața asta și foarte mult de evoluat… înțeleg profund responsabilitatea de a fi părinte, asta s-a întâmplat după 24 de ani. Mi-am dat seama că eu am implementat comportamente de la părinții mei care nici măcar nu erau îndreptate spre mine și deocamdată nu cred că sunt pregătită pentru a avea un copil.
Nu am instinct matern deloc și nu cred că voi face un copil. Ce vreau să spun este că, deși nu sunt eu pregătită să fiu o mamă așa cum ar trebui să fie o mamă, știi, eu nu consider că un copil e o geantă.”, a început ea seria dezvăluirilor.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 9Ana Morodan susține că un copil trebuie să îl faci dacă tu simți asta, dacă tu îți dorești, nu din presiunea celor din jur, a societății. Chiar dacă acum nu se vede în postura de mamă, vedeta admite că există posibilitatea ca la un moment dat să adopte un băiețel sau o fetiță.
„Majoritatea oamenilor, am observat în jurul meu, și e un lucru care mă oripilează, fac copii pentru că așa trebuie, pentru că a venit timpul, pentru că vrea societatea.
Eu am fost întotdeauna un om care a gândit cu creierul meu, indiferent de ce zice societatea. Cred că mi-aș dori să înfiez un copil la un moment dat pentru că viața pe care aș putea să i-o ofer eu tot ar fi mai bună decât ea într-un orfelinat. Chiar dacă aș mai face greșeli, ca și mamă, mă rog. Mie să îmi spună Ana, e ok.”, a încheiat vedeta subiectul.
Ana Morodan, despre situația ei financiară
În 2019, Ana Morodan a fost întrebată într-un interviu pentru revistabiz.ro cât câștigă, în medie, pe lună. „În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală.
Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: quality content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei. Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță.
Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan pentru sursa citată.