In prima jumatate a anului 2006, PRO TV detine suprematia in audienta in randul publicului comercial urban cu varste intre 18-49 ani, cu o medie zilnica de audienta de 3,3 puncte de rating si 21% cota de piata.
Conform datelor TNS AGB International, audienta medie a stirilor PRO TV de la ora 19.00 a atins cifra de 8,9 puncte de rating si 31,1 cota de piata, in timp ce postul concurent, Antena 1, a avut o audienta medie de 5,6 puncte de rating si 19,7 cota de piata.
Conform acelorasi cifre, Teo a avut o medie de 5,5 puncte de rating si 25,7 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat pe acelasi interval orar 3,0 puncte de rating si 14,3% cota de piata.
“Dansez pentru tine” a avut un succes fulminant. Audienta medie inregistrata de acest program a atins 12,6 puncte de rating si 35,3% cota de piata, de patru ori mai mult decat audienta Antenei 1.