Ziarul de sport preferat al romanilor, ProSport a devenit din septembrie cea mai bine vanduta publicatie de profil din tara. Cu o medie estimata a vanzarilor de 90.000 de exemplare pe editie, in luna noiembrie, ProSport si-a spulberat pur si simplu concurentii directi, urcand pe locul doi in topul celor mai bine vandute ziare, dupa Libertatea.

Dupa lunile de inceput ale anului, ianuarie-martie, publicatia a avut o evolutie constant ascendenta, la sfarsitul primelor sase decade inregistrandu-se vanzari net superioare aceleiasi perioade din 2004, an considerat sportiv din cauza abundentei de evenimente de profil. Mai mult, o data cu adoptarea noului format, mult mai organizat, mai explicit si apreciat de absolut toti cititorii, vanzarile ProSport au cunoscut o explozie fantastica, depasind in viteza performantele Gazetei Sporturilor.

ProSport a inregistrat in ultimele luni cele mai bune rezultate din istoria publicatiei, demonstrand ca desi nu are in spate un post de televiziune care sa-i asigure publicitate, la modul agresiv, asa cum procedeaza in disperare de cauza Gazeta Sporturilor, profesionalismul echipei este cea mai buna reclama pe care si-o poate face un ziar.

Conform Biroul Roman de Audit al Tirajelor, ProSport a inregistrat in luna septembrie vanzari de 77.709 exemplare, fata de 75.191 exemplare Gazeta, iar estimarile pe luna noiembrie (90.000 exemplare ProSport, fata de doar 67.525 exemplare Gazeta), indica un avantaj zdrobitor pentru ProSport, care devine lider de necontestat al cotidianelor sportive din Romania.

 
 

Urmărește-ne pe Google News