Puteți simplifica munca prin dezvoltarea și implementarea unei serii de planuri, politici și proceduri considerate și detaliate. În calitate de manager, este întotdeauna mai bine să lucrezi în asentimentul tuturor partilor, deci comuncă clar și asigură-te că toată lumea cumpără în restaurant și are o miză în succesul său.

Metoda 1 Gestionarea personalului restaurantului

Instruiți-vă personalul. O parte esențială a gestionării cu succes a restaurantului dvs. este gestionarea personalului și facilitarea dezvoltării personale și profesionale a acestuia. Având un personal bine instruit, acesta va vedea posibilitatea de a progresa în carieră și ide iși va dezvolta abilitățile, doar cu ajutorul dvs. și al restaurantului dvs.

Asigurați-vă că există sesiuni de formare periodică și încurajați angajații să caute oportunități de formare externă. Dacă toată lumea este instruită, nu veti mai simți nevoia să monitorizați atât de atent activitățile zilnice.

De exemplu, asigurați-vă că întregul personal al bucătăriei este pe deplin competent și căruia îi plac farfuriile și dimensiunile porțiilor. De asemenea, instruirea vă ajută să vă demonstrați așteptările angajaților dvs. Dacă cineva dine chipa este conflictual, oferă o recalificare înainte de a utiliza orice măsuri disciplinare.

Pană de curent și haos în toată Spania și Portugalia. Pasagerii sunt evacuați de la metrou și din trenuri, spitalele au activat planul de urgență – Livetext
Recomandări
Pană de curent și haos în toată Spania și Portugalia. Pasagerii sunt evacuați de la metrou și din trenuri, spitalele au activat planul de urgență – Livetext

Sfatul Expertului :
Găsiți un restaurant în care credeți.
Alexandru Ștefan, Managerul de la Almira Ballroom București, spune: „Este foarte important ca un manager să se potrivească cu personalitatea proprietarului restaurantului. Managementul trebuie, sa aibe într-adevăr grija de buna functionare a restaurantului și sa simta ca și cum ar fi restaurantul lui. Asta poate aduce cu adevărat restaurantul tău la nivelul următor și stabilește noi standarde de serviciu.

Aveți încredere în personalul dvs. Având un respect și o încredere reciprocă sănătoasă este cheia gestionării unui restaurant care poate funcționa fără probleme, fără să vă monitorizați fiecare lucru mic. Dacă investiți o încredere în personalul dvs., acestea se vor ridica, de obicei, la provocare și se vor simți mai mult investite în afaceri.

De exemplu, vă puteți împuternici partea din fața casei sau așteptați personalul pentru a se ocupa de reclamele minore ale clienților, după instruirea corespunzătoare.

Asigurați-vă că personalul dvs. cunoaște punctul în care ar trebui să vă implice să faceți o plângere.

Mențineți personalul motivat. Pentru a obține cele mai bune rezultate din angajații dvs., este important să le mențineți motivați și angajați. Există o serie de modalități de a face acest lucru, dar primul este de a le implica în afacerile dincolo de a-și face doar meseria. De exemplu, rugați-i să contribuie la întâlniri de echipă și să spună idei despre locul în care restaurantul se poate îmbunătăți.

Conclavul, unul dintre cele mai secrete procese electorale din lume, decide noul papă. 135 de cardinali sunt eligibili să fie aleși
Recomandări
Conclavul, unul dintre cele mai secrete procese electorale din lume, decide noul papă. 135 de cardinali sunt eligibili să fie aleși

Păstrați liniile deschise de comunicare și asigurați-vă că toată lumea din restaurant are o voce și o miză în succesul ei.

Asigurați-vă că împărțiți responsabilitatea pentru succesele și eșecurile restaurantului. În cele din urmă, este produsul muncii tuturor.

Fiți susținători. Conștientizarea circumstanțelor personale ale personalului dvs. și simpatia față de nevoile lor poate duce la un drum lung spre construirea unui respect reciproc și a unei forțe de muncă fericite și angajate. De exemplu, personalul dvs. poate avea probleme de îngrijire a copiilor sau diverse orare de colegiu pentru a se ocupa de angajamentele lor de lucru. Țineți cont de acest lucru și fiți flexibil atunci când este posibil. Acest lucru va ajuta la un sentiment „suntem împreună„, pentru a funcționa cu succes.

Dacă vă stabiliți un exemplu pe care alții îl puteți urma, puteți constata că angajații vor fi mai dispuși să acopere schimburile reciproce și să creeze un mediu pozitiv și de susținere.

Metoda 2: Gestionați-vă Restaurantul Zilnic

Implementați procedurile. Prima parte a gestionării restaurantului de zi cu zi este să vă asigurați că implementați de fapt toate politicile și procedurile pe care le aveți. Aceste planuri ar trebui să fie încorporate în practica de a rula restaurantul dvs. și să fie un punct de referință constant pentru care să vă adresați. Sunt inutile dacă nu le puneți în aplicare.

Moldoveanul Oleg Babii și rețeaua de firme din România care alimentează cu valută regimul de la Tiraspol. Cine sunt partenerii români
Recomandări
Moldoveanul Oleg Babii și rețeaua de firme din România care alimentează cu valută regimul de la Tiraspol. Cine sunt partenerii români

Deși trebuie să implementați politicile, va trebui să fii flexibil în anumite puncte. Dacă, în practică, descoperiți că o anumită politică nu funcționează sau că are nevoie de revizuire, nu ezitați să o gândiți din nou. Doar pentru că este regula nu înseamnă că nu poate fi îmbunătățită.

Gestionați inventarul. Un element esențial al menținerii unui restaurant productiv este să vă asigurați că aveți un inventar bine aprovizionat și menținut. Deoarece produsele alimentare sunt bune numai atât de mult, inventarul dvs. trebuie verificat și monitorizat foarte frecvent, cu ajustări regulate efectuate.

Primul pas spre gestionarea eficientă a inventarului este păstrarea întregului stoc organizat și aranjat clar, astfel încât să puteți obține o imagine de bază dintr-o privire.

Faceți un inventar complet în fiecare săptămână, în mod ideal la sfârșitul săptămânii, astfel încât să știți exact cât de mult a fost folosit în timpul săptămânii.

Utilizați două persoane pentru a face inventarul, una să conteze și cealaltă să înregistreze. Având două perechi de ochi va reduce șansele de orice greșeli.

Poate doriți să utilizați aceleași persoane pentru această activitate în fiecare săptămână.

Monitorizați mâncarea și serviciul, dar nu prea îndeaproape. Când restaurantul este ocupat cu clienții, acesta poate deveni un loc foarte stresant și intens. În calitate de manager, este important să vă mențineți calm și răcoros. Păstrați un ochi liber pe produsele alimentare, care sunt produse, nivelul de servicii de la personalul de așteptare, și reacțiile clienților. Poate fi tentant să vă implicați îndeaproape, dar este important să faceți un pas înapoi și să vedeți imaginea mai largă.

Având un personal bine instruit în care aveți încredere este esențial pentru a permite managerului să se limiteze la detaliile operațiunilor.

Delegați sarcini si responsabilitați managerilor de echipă sau supraveghetorilor ori de câte ori este posibil și adecvat.

Dacă vă împotmoliți în operațiunile zilnice, puteți pierde din vedere viziunea strategică și neglijăm domenii esențiale, cum ar fi marketingul și dezvoltarea afacerilor.

Respectați toate reglementările. Acest lucru ar trebui să fie de la sine înțeles, dar trebuie să vă asigurați că respectați toate reglementările relevante privind sănătatea, siguranța și siguranța alimentară din zona dvs. Respectarea trebuie să fie inclusă în centrul operațiunilor dvs. de zi cu zi, dar este o idee bună să aveți controale regulate și să monitorizați acest lucru. Costurile vor fi grave daca scadeti sub standardele impuse de lege.

Luați în considerare utilizarea instrumentelor de gestionare a restaurantului
Mulți manageri și proprietari de restaurante nu folosesc instrumente de gestionare a restaurantelor ușor accesibile. Există instrumente de gestionare a restaurantelor disponibile pentru descărcare și cumpărare pe internet, care vă pot ajuta să vă ușurați viața. Nu numai că aceste instrumente au fost deja dezvoltate și testate înainte, ci vă vor economisi timp pentru a vă dezvolta un nou instrument de gestionare a restaurantelor, cum ar fi o foaie de calcul, o formă sau un șablon.

Costul poate depăși beneficiile, deci trebuie să vă gândiți dacă aveți nevoie de acest software.

Căutați mărturii și recenzii referitoare la aceste software-uri și amintiți-vă să vă gândiți la scara diferită a diferitelor companii. Ceea ce poate fi economic pentru o franciză mare, poate să nu fie pentru un mic restaurant independent.

Metoda 3: Gestionarea reclamațiilor clienților

Gândiți-vă la o plângere ca pe o oportunitate. Indiferent cât de diversificate sunt  mâncarea și serviciile dvs., probabil că veți găsi că primiți reclamații ocazionale de la clienții dvs. Înainte de a le trata, încercați să intrați în modul de gândire în care abordați fiecare plângere ca pe o ocazie de a învăța și de a vă îmbunătăți serviciile. Fiind pozitiv în răspunsul dvs. de la început, vă puteți face ușor să vă ocupați de plângerea. Gândiți-vă la aceasta ca oa doua șansă de a face bine.

Adesea, oamenii nu se plâng de serviciile proaste sau de problemele legate de alimente, deci este o adevărată ocazie pentru dumneavoastră să înțelegeți și să abordați ceea ce ar putea fi o problemă continuă.

Ascultați și cereți-vă scuze. Când primești o plângere, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să fii sigur că asculți cu atenție ceea ce spui clientul tău și recunoști plângerea. În calitate de manager, ar trebui să arătați că luați serios îngrijorările sale, vorbind personal cu clientul de la masa ei.

Faceți-vă timp să înțelegeți cu adevărat ce sa întâmplat și mulțumiți clientului pentru că i-ați atras atenția. Dacă nu ar fi vorbit, este posibil să nu fi învățat absolut nimic din acea problemă, așa că nu ar fi fost abordată.

Actionează rapid. Odată ce ați înțeles pe deplin problema, acționați repede pentru a o rezolva și a da clientului exact ceea ce cere. Dacă, de exemplu, vrea carnea preparată într-un mod diferit, asigurați-vă că o puteti pregati pe gustul său. Sau oferiți-i orice altceva la alegere din meniu dacă ar prefera cu totul altceva.

După ce ați rezolvat reclamația, încercați să aduceți ceva în plus, cum ar fi un desert sau o băutură gratuită. Sau chiar și o reducere la următoarea vizită, clentii apreciaza mereu aceste aspecte mărunte.

Chiar dacă credeți că reclamația clientului nu era total legitimă, ar trebui să ieșiți din cadrul dumneavoastră de referintă pentru a vă asigura că va ramane cu o impresie bună.

Monitorizați reclamațiile și feedbackul online. Pe lângă plângerile personale din restaurant, puteți descoperi că oamenii lasă recenziile restaurantului dvs. online.

Acestea pot avea un impact semnificativ asupra afacerii dvs.,état pozitiv cat si negativ, deci este important să acordați acestor plângeri toată atenția. Verificați site-urile principale în care restaurantul dvs. este listat periodic și răspundeți la plângere rapid și profesional.

Puteți delega un membru al personalului pentru a vă supraveghea aceste informații și pentru a vă informa despre orice comentarii negative.

Există aplicații disponibile care vă vor avertiza atunci când cineva publică o recenzie a restaurantului dvs. pe un site web de anunțuri și recenzii, de exemplu Google Alert.

Metoda 4: Dezvoltarea strategiilor și procedurilor de management

Creați un plan de gestionare a afacerii. Primul pas pentru gestionarea cu succes a unui restaurant este elaborarea unui plan de management cuprinzător. Gestionarea și organizarea afacerii dvs. ar trebui să facă parte din planul dvs. de afaceri mai amplu. Secțiunea de management trebuie să indice în mod clar responsabilitățile părților respective ale echipei de management și procedurile pe care le utilizați pentru a menține o comunicare clară și o cooperare clară între diferite părți ale afacerii.

De exemplu, dacă aveți un manager specializat pe finanțe sau un manager de marketing, trebuie să detaliați structurile care asigură că toată lumea lucrează la aceleași obiective și cu aceleași strategii.

Ar trebui să fie clar cine este responsabil pentru ceea ce și procedurile de supraveghere în vigoare.

Poate fi o idee bună să se consulte cu personalul dvs. în timp ce scrieți și revizuiți acest lucru și asigurați-vă că toată lumea își cunoaște propriile responsabilități și înțelege rolurile celorlalți.

Elaborează politici și proceduri pentru operațiunile zilnice. Un element important într-un restaurant bine gestionat este existența unei arhitecturi clar definite, bine înțelese și aplicate în mod consecvent a politicilor și procedurilor. Acestea sunt coloanele de bază ale restaurantului dvs. care vă vor ajuta să luați deciziile zilnice și veți permite întregului dvs. personal să înțeleagă mai bine rolurile lor. Gândiți-vă la acest lucru ca la un manual de operații care înregistrează și modelează modul în care funcționează afacerea.

Sfatul Expertului

Carmen Manager Le Blanc Restaurant Bucuresti Sector 6 spune ce va trebui să includeți:
« Proceduri clare de resurse umane și de personal pentru a trata personalul.

Proceduri de comandă pentru stoc, astfel încât să nu vă epuizați nimic sau să obțineți un exces de nimic.

Proceduri și coduri de conduită pentru comportamentul personalului în bucătărie și în fața casei.

Proceduri de raportare financiară astfel încât sănătatea financiară a restaurantului să fie întotdeauna bine cunoscută. Acestea ar trebui să înregistreze în mod clar toate intrările și ieșirile.

Proceduri pentru manipularea banilor, golirea cozii, deschiderea și închiderea restaurantului

Proceduri pentru asigurarea siguranței alimentare și conformitatea cu legislația relevantă. Puteți găsi șabloane online de planuri de siguranță alimentară pentru a le utiliza.»

Dezvoltați o viziune strategică clară. O parte din motivul pentru a dezvolta planuri clare de afaceri și de management, precum și politici și proceduri determinate pentru operațiunile zilnice, este de a crea o identitate clară pentru restaurantul dvs. Modul în care vă gestionați afacerea va merge mult spre modelarea dezvoltării și a evoluției dvs. și a personalului dvs. Luați în considerare scrierea unei declarații despre viziunea și valorile dvs. pentru afacere. Acesta ar putea fi un grup de îndrumări în care vă referiți înapoi.

De exemplu, dacă doriți să fiți un restaurant vegetarian sau folosiți numai ingrediente locale organice, scrieți acest lucru într-o declarație de misiune.

Afirmațiile de acest gen vă pot ajuta să păstrați din vedere de ce ați început afacerea în primul rând. Mai ales în perioadele dificile.

Ați putea avea o declarație de misiune care delimitează scopul dvs. de înființare și o viziune care descrie locul în care doriți să ajungeți.

Vă mulțumim frumos pentru timpul alocat lecturării acestui articol și în speranța că a fost de ajutor, va invităm să îl distribuiți prin email sau social media tuturor prietenilor dumneavoastră manageri de restaurant, aceștia va vor mulțumi pe viitor !

Google News Urmărește-ne pe Google News

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Se iubește cu un milionar, tânăr și frumos, și a plecat din România fără să se mai uite înapoi! Vedeta noastră trăiește o viață de lux în prezent! "Dumnezeu ne-a binecuvântat". Wow, ce schimbată e!! FOTO
Unica.ro
Se iubește cu un milionar, tânăr și frumos, și a plecat din România fără să se mai uite înapoi! Vedeta noastră trăiește o viață de lux în prezent! "Dumnezeu ne-a binecuvântat". Wow, ce schimbată e!! FOTO
Cum arată soția lui Sebastian Burduja. Stă departe de lumina reflectoarelor, dar acum au apărut mai multe poze cu ea. Ce atrage imediat atenția
Viva.ro
Cum arată soția lui Sebastian Burduja. Stă departe de lumina reflectoarelor, dar acum au apărut mai multe poze cu ea. Ce atrage imediat atenția
Julieta Szönyi a fost înmormântată. Poza din tabloul funerar e tulburătoare. Cine este soțul văduv, împietrit de durere: "Ne-am iubit cu toată puterea sufletului"
Libertateapentrufemei.ro
Julieta Szönyi a fost înmormântată. Poza din tabloul funerar e tulburătoare. Cine este soțul văduv, împietrit de durere: "Ne-am iubit cu toată puterea sufletului"
Mișcările militare rusești care au pus Europa pe jar: Kremlinul își extinde bazele. Avertismentul experților
Adevarul.ro
Mișcările militare rusești care au pus Europa pe jar: Kremlinul își extinde bazele. Avertismentul experților
Gerard Piqué și Clara Chia Marti s-au DESPĂRȚIT! Care e motivul pentru care și-au spus „Adio” după trei ani de relație
Elle.ro
Gerard Piqué și Clara Chia Marti s-au DESPĂRȚIT! Care e motivul pentru care și-au spus „Adio” după trei ani de relație
Mihaela Tatu, anunț surpriză, după ce a fost înlocuită de Mirela Vaida la Antena 1. Vedeta se întoarce pe micile ecrane, dar într-o postură cu totul nouă, cum nu am mai văzut-o până acum. „Am acceptat!”
Unica.ro
Mihaela Tatu, anunț surpriză, după ce a fost înlocuită de Mirela Vaida la Antena 1. Vedeta se întoarce pe micile ecrane, dar într-o postură cu totul nouă, cum nu am mai văzut-o până acum. „Am acceptat!”
Leguma care l-a îmbogăţit pe un român, după ce a investit un milion de euro în afacere
Observatornews.ro
Leguma care l-a îmbogăţit pe un român, după ce a investit un milion de euro în afacere
Horoscop 29 aprilie 2025. Peștii au șansa de a vedea mai departe decât ziua de mâine și de a înțelege că viitorul se construiește acum
HOROSCOP
Horoscop 29 aprilie 2025. Peștii au șansa de a vedea mai departe decât ziua de mâine și de a înțelege că viitorul se construiește acum

Știri mondene

Știri România

RECOMANDĂRI