Piesa ,,Infam”, pentru care au colaborat și cu J.Yolo, fost membru al trupei Zale, are şi un videoclip, realizat fără un scenariu prestabilit. Un videoclip fără regie, cum îi spune Scânteie.
”Oamenii oricum mă văd în moduri diferite și eu n-o să fac nimic în a le schimba lor percepția lor despre mine”, afirmă Scânteie.
”Gusturile ascultătorilor de hip-hop din România s-au schimbat foarte mult. S-ar putea ca și aici să fie o problemă. Însă celor care sunt mai vechi și ascultă hip-hop din 93-95 s-ar putea să le placă, cei care au luat hip-hop-ul de un an doi vor să spună <
Fondatorul trupei R.A.C.L.A face rap din 1993 și a fost martorul din interiorul al modului în care a evoluat industria.
”Producția este mai bună, conținutul nu este mai inteligent. Sunt oameni care vor neapărat să rupă foarte repede. Și dacă te uiți la cine ascultă, marea majoritate a muzicii e un target de 12, 16, 18 ani , pe acolo, care nu au cine știe ce așteptări și nu voe să le vorbești tu ca din Kafka. Au nevoie de ceva cu care să relaționeze, de un model, de un pol de putere lângă care să se așeze. Generațiile astea mici vor periculozitate, să se lipească de ăia răi”, spune artistul.
Cât despre bani, Rimaru și Scânteie susțin că aceștia sunt ,,puțini și pentru puțini”.
,,Eu am pretenția să mi se cumpere albumul și după aia să mă înjuri, decât să mă înjuri degeaba. E ca și cum ți-aș fura televizorul și în timp ce fug cu el mă plâng la tine că are diagonală doar de 57 de inci. Sunt oameni care îți dau jos albumele de pe net și după aia te și critică. Și nu e fun așa. Trebuie să înțeleagă și ei”, a mai declarat Rimaru.
De partea instrumentală a melodiei ,,Infam” s-a ocupat Angeles, iar mix/master-ul piesei poartă semnătură lui Johnny M (ex. Estradda). Producţia video este asigurată de BLC Media – Liviu Braşoveanu şi Ionuţ Balcău, iar post-producţia de Dragoş Dumistrăcel.