Piesa a avut peste un milion de vizualizări în doar două zile și a făcut senzație în mediul virtual.
„Da mă găseşti pe coperta Capital, bro. Vorbesc în Forbes numere, am numerar yo. Haterii, zât, lasă-i sa plece. Nu au decât să mă judece. Nu îi ascult, fiecare alege. Ce le dau eu se subînţelege. Ăştia dau cu hate, încasez cec după cec”, sunt versurile melodiei Hocus Pocus.
Jurnalistul Cristian Tudor Popescu a afirmat, la Digi24, că trebuie să existe o decență a consumului și a achizițiilor, indiferent de starea materială pe care o ai. În acest context, el spune că achiziția unei mașini de 70.000 de euro – cum a fost cazul tânărului vlogger Selly – relevă „niște probleme interioare” care nu sunt simple
„Când dai 70.000 de euro pe o mașină, înseamnă că ai niște probleme interioare”
„Persoanele astea care umblă cu geci de 1.500 de euro și cu mașini de 70.000 de euro, cum l-am văzut pe băiatul acesta, vloggerul, a venit aici, la Digi, Selly sau Selby, era reprezentantul noii generații, care vine cu forță, cu entuziasm, să lichideze vechile structuri îmbrătrânite, dinozaurii.
Frumos, revoluționar!… Și-acum văz că prima lui grijă este să-și ia la… cât are, nu știu, 16-17-18 ani, cred că n-are 20 de ani, își ia mașină de 70.000 de euro, pe care, de altfel, a și ciocnit-o”, a spus C.T. Popescu.
Întrebat ce este rău în asta, Cristian Tudor Popescu a răspuns: „Păi, pentru mine este rău. Ce să fac? Eu sunt de modă veche. Când dai 70.000 de euro pe o mașină înseamnă că ai niște probleme interioare nu simple. Sunt convins, are bani mulți.
Problema nu este câți bani ai, problema este decența consumului și a achizițiilor. Asta este problema. Problema e ce faci cu banii ăia, indiferent câți ai avea, mulți, puțini”, a punctat Cristian Tudor Popescu în emisiunea „Cap limpede” de la Digi24.