Cel de-al treilea sezon al show-ului care le oferă antreprenorilor o șansă unică în viață: să-și vadă afacerea finanțată de unul dintre cei mai de succes oameni de business din România, începe miercuri, 9 februarie, de la ora 21.30, la PRO TV. Dan Șucu, dr. Wargha Enayati, Cristina Bâtlan, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu deschid porțile Imperiului pentru noi antreprenori cu idei profitabile, dar și pentru milioane de telespectatori care vor să descopere lumea fascinantă a antreprenoriatului.
În acest sezon, 5 oameni de afaceri puternici intră în „Imperiul Leilor” cu gândul de a inspira și de a da speranță tinerilor aflați la început de drum. O mulțime de detalii despre producția acestui format de televiziune sunt mai puțin știute de publicul larg. Vă dezvăluim o parte dintre ele.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 69 lucruri pe care nu le știai despre emisiunea „Imperiul Leilor”:
- 15 milioane de euro. În primele două sezoane, în timpul emisiunii, leii au bătut palma pentru investiții de peste 15 milioane de euro în afacerile pe care le-au descoperit în platou.
- 6 luni de producție. Echipa de producție pregătește emisiunea cu mult timp înainte. Din momentul în care se stabilesc primele detalii legate de sezon și până la difuzarea primului episod trece o jumătate de an. „Imperiul Leilor” înseamnă munca a sute de oameni – cameramani, regizori, producători, editori sau reporteri. Pentru acest sezon s-au filmat peste 680 de ore de material video.
RecomandăriPNL și PSD se spală pe mâini de vila lui Iohannis. Festivalul ipocriziei a venit după cel al slugărniciei - Selecția concurenților. Mii de concurenți s-au înscris în acest an la „Imperiul Leilor”, 600 dintre aceștia au trecut de prima etapă de casting, iar 120 au avut șansa să prezinte ideea lor de business în fața investitorilor.
- Antreprenorii au o oră la dispoziție pentru a-i convinge pe lei. Pentru a-și prezenta ideea în fața leilor, concurenții au la dispoziție aproximativ o oră. În acest timp, trebuie să facă tot ce le stă în putere pentru a-i convinge că ideea lor este valoroasă și merită finanțată.
- Leii decid pe loc. Decizia de investiție este luată pe loc, iar la finalul momentului, fiecare leu își exprimă clar dorința de a investi sau a se retrage. Concurentul află rezultatul negocierii instant.
- Leii nu cunosc concurenții. Leii au acces la informații despre un concurent, businessul lui sau produsul pe care urmează să-l prezinte, cu doar un minut înainte ca acesta să pășească în „Imperiul Leilor”. În situația în care unul dintre lei îl cunoaște pe concurentul intrat în platou, leul este obligat să se retragă din negociere.
- Leul face propriul audit. După ce-și exprimă intenția clară de a se parteneriat într-un business, în baza informațiilor prezentate de concurent în emisiune, leul face propriul audit al companiei în care urmează să investească. Dacă informațiile oferite în prima fază sunt incomplete sau inexacte, leul poate lua decizia de a se retrage.
- Resursele leilor. Intenția de a investi sau nu într-un business, dar și resursele, sunt exclusiv ale leilor. PRO TV creează platforma de „întâlnire” dintre o idee genială și o sursă de finanțare pentru aceasta.
- Episodul disponibil cu 24 de ore înainte de difuzare. Telespectatorii pot vedea fiecare episod Imperiul Leilor, în avans, cu o zi înainte de a fi difuzat pe post, EXCLUSIV online, pe platforma VOYO.