La televiziune n-o mai vrea nimeni, ofertele de a defila pe podiumul de modă se lasă aşteptate, iar bărbaţii cu bani nu se înghesuie la uşa ei. În această situaţie, MARINA DINA s-a văzut nevoită să caute o modalitate de a-şi câştiga traiul. Pentru că are în CV un curs la un institut de modă din Milano, finanţat de fostul iubit, s-a încumetat să-şi deschidă un atelier de croitorie. “Eu vin cu idei de haine care mi-ar plăcea mie, iar designerul le pune în aplicare”, a declarat fosta asistentă a lui Mihai Morar la emisiunea “Răi, da buni”.
Între reclame la tigăi, emisiuni de televiziune şi scandaluri cu soţul ei, ADRIANA BAHMUŢEANU a găsit timp şi pentru modă. Şi-a luat un spaţiu în buricul Bucureştiului, a angajat croitorese şi conduce afacerea cu mână de fier. Ea s-a apucat de această afacere după ce s-a plâns public că soţul nu-i prea dă bani de buzunar.
“Bambina” RALUCA TĂNASE a trecut de perioada adolescenţei, când cânta de dor după băiatul care se plimba cu altă fată, şi a devenit mai pragmatică. Aşa că banii pe care-i câştigă din cântări i-a investit într-un atelier de croitorie. Ea e mândră de rochiile care ies pe uşa atelierului ei, unde e prezentă mai mereu, pentru a-şi întâmpina clientele.
După ce trupa Trident s-a destrămat, ROXANA SÂRBU s-a orientat. Ea şi-a deschis o linie vestimentară “mama şi fiica” – un concept de modă pentru mamele care vor să se asorteze cu fetele lor. Aşa că fiecare piesă pentru doamne are şi variante asemănătoare, în miniatură, pentru domnişoare. Roxana a realizat colecţia cu gândul la fiica ei, Oana.
Simţind că nu va face prea mulţi purici la TV şi că va veni vremea când nu va mai fi cerută în reclame, BIANCA DRĂGUŞANU a găsit timp şi pentru o afacere pe care vrea să o dezvolte la nivel naţional: atelierul de croitorie. Roşcata nu s-a lăsat descurajată de cei care i-au criticat talentul de designer, iar în prezent lucrează la o colecţie pe care vrea să o lanseze luna viitoare.
ALINA EREMIA din Lala Band a acceptat propunerea unei firme de haine de a colabora la realizarea unei colecţii care să promoveze stilul vestimentar al cântăreţei: sexy şi tineresc. Colecţia a înregistrat un mare succes, iar asta înseamnă că vor colabora mult timp de-acum încolo.