Mimi – sau Mihaela Pantea, pe numele din buletin – a ajuns printre cele mai tari vloggerițe de la noi. Iar secretul succesului ei stă în mare parte în asocierea cu vloggerul-minune al momentului, Selly. Din momentul în care fanii i-au perceput ca prieteni, cota ei a crescut fabulos, iar efectul s-a văzut imediat în buzunarul tinerei: peste 10.000 de euro pe lună din online.Puștoaica s-a apucat de YouTube acum 3 ani și a ajuns rapid unul dintre influencerii de top. Cifrele ei pe internet sună cam așa: 830.000 de abonați pe YouTube, peste 63 de milioane de vizualizări, peste 840 de mii de followersi pe Instagram și 200 de mii de fani pe TikTok. Datorită ascensiunii rapide în industrie, Mimi lucrează acum cu branduri celebre și e singurul vlogger român care a avut panel la o conferință internațională a vloggerilor, VidCon.
Cine
este Mimi?
Tânăra a studiat actoria în Londra și s-a apucat de YouTube pentru că se simțea singură în capitala Marii Britanii. Acum, la doar 20 de ani, face avere din această „joacă”. „M-am apucat de YouTube din pasiune și în continuare fac asta cu dedicare și muncesc în fiecare zi să găsesc idei noi, să fac scenarii noi pentru scheciurile pe care le filmez. Lucrez cu o echipă profesionistă, care mă ajută să mă dezvolt și îmi place să le vorbesc celor care mă urmăresc despre subiectele reale, pe care le-am trăit, sau să îi distrez”, spune Mimi, care a fost și nominalizată la Elle New Media Awards, categoria vloggerul anului.