Shurubel a colectat sute de mii de vizualizări pentru câteva filme scurte postate pe site-urile dedicate, câştigând astfel aprecierea publicului internaut. Campania anti-manele denumita „Laxativ pentru creiere” sau viralul în care interpretează un cerşetor cu telefon de ultimă generaţie sunt doar câteva cazuri în care noul VJ Music Channel şi-a pregătit creativitatea şi simţul umorului pentru ceea ce urmează să realizeze „pe sticlă”.
„Daca reusesti sa imaginezi un produs care face ravagii pe internet te simti ca si cum tocmai te-ai jucat leapsa cu rechinii in mijlocul oceanului. Si ai castigat. Televiziunea, din punctul meu de vedere, are mult de invatat de la internet. Trebuie sa ia in considerare mult mai mult felul in care gandeste publicul. Altfel le vorbim pe alta limba. Iar ei, rechinii, or sa muste cu telecomanda! Asta am venit sa fac la Music Channel. Sa ma joc. Si stiu ca o sa ma tina tubul cu oxigen si creativitate. Echipa e perfecta. Semanam cu gasca aia de smart kids care conducea curtea scolii. Toata lumea stia ca in orice moment ei pot sa faca ceva fun care sa-i lase pe toti masca. Inclusiv pe profesori” marturiseste entuziast Shurubel.
Îl puteti urmari prezentand 1Chart sambata de la ora 18:00 (si in reluare duminica de la 22:00) dar si in pastila trasnita „O Dam in Diverse” din cadrul editiilor de News de la ora 20.00.