Lorena îi povesteşte Roxanei Ciuhulescu despre debutul ei ca şoferiţă pe un Nissan 350Z cabrio, o maşină foarte „nervoasă”, dar şi despre „evoluţia” ei în arta şofatului pe un Porche 944, pe care îl „parca” mereu cu botul în gard.
„Un an am condus Porsche-ul cel roşu al tatălui, care avea mereu botul verde, de la vopseaua de pe gard”, povesteşte Lorena Trică, prin garajul căreia au mai trecut apoi un BMW seria 5, un Opel Frontera, un Mercedes ML, un Volkswagen Golf (motor 1,4, „banală”, fără geamuri electrice, dar de care s-a ataşat enorm), un Mercedes SLK, un Ford Expedition (maşina mamei), un BMW seria 3 (pe care-l împărţea cu soţul ei Eugen) , o Toyota Land Cruiser, o Toyota Corolla, un Mercedes A Klasse şi alte câteva de care a uitat. Cel mai tare s-a ataşat de Golf, maşina după care a plâns după ce a vândut-o şi pe care Eugen a fost cât pe ce să i-o răscumpere.
În week-end, soţia lui Eugen Trică merge la cumpărături cu o Dacia Sandero de care se declară foarte mulţumită. Singurul accident pe care l-a avut a fost „unul stupid”, într-o parcare mare, când un şofer nu a văzut Land Cruiser-ul ei şi a lovit-o în plin, deşi nici nu apucase să se mişte de pe loc, accident în urma căruia a rămas cu o sperietură pe cinste. Lorena Trică recunoaşte că toate maşinile pe care le-a avut au fost second hand, cu excepţia Land Cruiser-ului, pe care l-a primit cadou de la Eugen.