Finala celei de-a 58-a ediții a Supe Bowl, găzduită pe Allegiant Stadium din Las Vegas, este unul dintre cele mai vizionate evenimente televizate din lume, iar spoturile publicitare și recitalul din pauză sunt extrem de urmărite.

Costurile pentru reclamele din cadrul Super Bowl aproape că s-au dublat în ultimul deceniu, de la 4 milioane de dolari în 2014 pentru o reclamă de 30 de secunde, la peste 7 milioane de dolari în 2024, la nivelul unei audiențe de aproximativ 113 milioane de telespectatori.

„Din punctul de vedere al nivelului de atenție, foarte puține reclame se pot compara cu cele de la Super Bowl“, a declarat Frank Maguire, vicepreședinte al Departamentului de Informații, Strategie și Sustenabilitate al Sharethrough. 

În timp ce o reclamă la Super Bowl atrage atenția și are o acoperire mare, agențiile de publicitate au nevoie de o strategie cuprinzătoare și trebuie să analizeze cu atenție dacă merită costurile.

Mărci de top alocă bugete uriașe pentru reclame care vor rula în timpul partidei, Spoturile sunt variate, de la dulciurile M&Ms, Oreo și Lindt, la snacks-uri precum Pringles și Doritos.

Nici mărcile auto nu ratează momentul SuperBowl.

Google, Booking.com și Uber Eats vor avea spoturi care vor rula în timpul meciului.

Berea nu poate fi uitată:

Usher cântă în pauză

Tradiționalul show din pauza Superbowl-ului îl va avea ca principal protagonist pe Usher, câștigător de 8 ori la premiile Grammy.

Vor avea loc, de asemenea, mai multe spectacole înainte de meci: cântăreaţa country Reba McEntire va cânta imnul naţional, iar artista soul Andra Day va interpreta „Lift Every Voice and Sing”, cunoscut şi ca „imnul naţional al persoanelor de culoare”, inclus în festivităţile premergătoare Super Bowl din 2021.

Drepturile TV, conform noului contract semnat în 2021, sunt de peste 6 miliarde de dolari, bani plătiți de trei televiziuni americane, CBS, Fox și NBC, o sumă dublă față de înțelegerea anterioară.

Allegiant Stadium din Las Vegas a costat două miliarde de dolari. Cu o capacitate de 65.000 de locuri, stadionul este construit pe 10 nivele și beneficiază de un ecran video gigantic.

Mayweather, bilete VIP de 1,1 milioane de dolari

Un bilet in zona VIP pentru Superbowl 2024 ajunge și la 70.000 de dolari. De altfel, fostul mare pugilist american Floyd Mayweather s-a lăudat, pe rețelele sociale, că a cumpărat 34 de bilete în suita VIP, pentru care a plătit 1,1 milioane de dolari, a scris TMZ.

Cei de la Kansas Cirt Chiefs, campioana en-titre în Super Bowl, sunt conduşi de Patrick Mahomes şi de Travis Kelce, care a fost în atenţia tabloidele în acest an, datorită performanţelor sale, precum şi a relaţiei cu artista Taylor Swift.

Taylor Swift vine să-și susțină iubitul

Potrivit Bild, cântăreața va fi în tribune. Ea a plecat după maratonul de concerte din Tokyo pentru a ajunge la timp în Las Vegas.

Starul pop a decolat sâmbătă, la 23.36, ora locală în Japonia și aterizează sâmbătă, la 15.34, ora de la Los Angeles.

Motivul aterizării vedetei în LA: nu mai e loc de parcare pentru avioanele private în metropola jocurilor de noroc. Aproximativ 1.200 de aparate de zbor sunt așteptate în Las Vegas pentru Super Bowl.

Urmărește-ne pe Google News