Vineri seara, a treia editie a emisiunii „Vine Teo” a fost lider de piata, devansand filmul indian difuzat de Antena 1, „Cavalerul dreptatii”, informeaza PRO TV.
Teo si invitatii sai au reusit sa capteze atentia celor mai multi telespectatori din mediul urban, emisiunea de la PRO TV inregistrand o medie de 8.0 puncte de audienta si 26.8% cota de piata, potrivit datelor furnizate de institutul de sondare a audientei CSOP-Taylor Nelson Sofres. Incercarile la care au fost supuse trupele Laguna, Blondie si Ro-Mania au fost mai atractive decat aventurile personajelor indiene. Astfel, pe intervalul orar in care s-a suprapus cu emisiunea prezentata de Teo – 20.00 – 21.00, „Cavalerul dreptatii” a reusit o medie de 5.6 puncte de rating si 18.9% cota de piata. Pe final, „Vine Teo” a reusit un varf de audienta de 12.7 / 37.2%.

 
 

Urmărește-ne pe Google News