Kanal D le pregătește telespectatorilor o experiență unică, odată cu achiziționarea unui format internaţional de succes, „The Floor”, ce a înregistrat cifre spectaculoase de audienţă în Olanda, Franţa sau Spania.
Quiz show-ul care a cucerit Europa vine la Kanal D şi va captiva publicul prin combinaţia unică de cunoştinţe generale din diferite domenii, spontaneitate şi strategie, totul într-o desfăşurare contra cronometru a unor dueluri ale minţii, 1 la 1. Începând de astăzi, toţi cei interesaţi să participe la concursul televizat se pot înscrie la casting, accesând pagina casting.kanald.ro.
„Suntem foarte încântați să avem The Floor printre formatele noastre”, a declarat Clara Bomboe, director de Programare și Strategie al Kanal D România.
„Investim constant în conținut de calitate și suntem deja trendsetteri pe segmentele de quiz și game show-uri inteligente, cu câteva producții de succes. Credem că putem intra la un alt nivel cu spectaculosul și dinamicul The Floor. Vom avea o echipă de producție internă cu experiență care va lucra la acest proiect.”, a mai spus Clara Bomboe, potrivit tvmania.ro.
Despre show-ul „The Floor”
Cunostinţele în diverse domenii, abilitatea de a concura sub presiunea timpului sunt aliaţii celor care îşi doresc o experienţă cu totul specială, la „The Floor”.
În show-ul „The Floor”, 49 de împătimiti ai quiz-urilor se vor înfrunta în dueluri de cultură generală pe o podea gigantică cu LED-uri, segmentată în pătrate egale, fiecare reprezentând un domeniu de cunoştinţe.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 3Reguli „The Floor”
Regulile jocului sunt simple, iar dinamica acestuia este foarte atractivă pentru public. Un concurent ales aleatoriu provoacă un adversar alăturat la un duel de întrebări și răspunsuri. Ei joacă unul împotriva celuilalt, în categoria pătratului adversarului. Scopul fiecărui concurent este acela de a cuceri întreaga podea cu răspunsurile corecte la întrebări şi de a obţine marele premiu.
Formatul „The Floor” este o creație Talpa, casă de producție cu sediul în Olanda și fondată de John de Mol. Compania produce conținut inovator, formate de succes pentru piața internațională. În Olanda, primul sezon al show-ului a înregistrat cifre impresionante la RTL4, televiziunea unde a fost difuzat, plasând staţia pe primul loc în topul audienţelor.
Cine poate participa la „The Floor”
Doritorii trebuie să fi împlinit vârsta de 18 ani, să aibă cunoştinţe de cultură generală, spontaneitate, dar şi dorinţa de a concura cu un adversar, contra cronometru.